Beantwoord

Kan abonement niet ontkoppelen/koppelen

  • 25 January 2024
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Ik heb nu sinds een paar maanden een nieuw abonnement met toestel, ik heb gekozen voor nummerbehoud en dat ging allemaal goed. Nu stond mijn vorige abonnement op naam van mijn moeder maar wel mijn email adres. Ik wilde dit graag laten omzetten bij mijn nieuwe abonnement dus dat is gebeurt, alleen dan wel op hetzelfde email adres als mijn vorige abonnement (dat abonnement is al verlopen). 
 

Ik heb nu al meerdere keren proberen in te loggen oo mijn odido maar hij blijft aangeven dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account. Ik zou echt niet weten wat voor account want als ik inlog met mijn email adres waar dan mijn nieuwe abonnement ook op staat zie ik geen abonnement tevoorschijn komen in de app en als ik dan het abonnement wil toevoegen krijgen ik dat dus te zien.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 26 January 2024, 15:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Thalbrek, welkom op de Community! Tof dat je nu een nieuw abonnement met toestel op je eigen naam hebt staan! Als ik inlog op Mijn Odido krijg ik maar 1 account te zien en dat is je actieve abonnement. Is het inmiddels gelukt of werkt het bij jou nog niet? Laat het me maar weten. Anders verwijder ik het account en dan kan je een nieuwe aanmaken. Dan moet het ook lukken! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Is dit nog gelukt? @Thalbrek 😄

Reageer