Beantwoord

'Je komt niet in aanmerking voor een multisim'


Ik probeerde net een Apple Watch 9 te bestellen maar het lukt niet omdat ik telkens de melding krijg dat ik niet in aanmerking kom. Ik had al een mobiel abonnement voor de overname van Odido, en heb nog niet verlengd aangezien dit pas over ongeveer 3-4 maanden kan, kan dit het probleem zijn?

icon

Beste antwoord door Laeyon 7 March 2024, 20:01

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Laeyon, geen zorgen! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik ben je nummer dat eindigt op ***580 tegengekomen. De reden dat een nieuw abonnement (voor de Apple Watch) wordt afgewezen, heeft te maken met dat je op dit moment voor dat nummer een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Je dient eerst je openstaande facturen volledig te betalen, voordat je een nieuw abonnement kunt afsluiten. Je kunt de betaling direct regelen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen. Zodra alle facturen zijn betaald (en het ook is verwerkt in ons systeem) kun je een nieuw abonnement voor de Apple Watch aanvragen! 

Als een aanvraag wordt afgewezen, kun je altijd op onze website: https://www.odido.nl/afwijzing-abonnement verschillende redenen terugvinden waarom het abonnement wordt afgewezen. Als het daarna nog niet duidelijk is, kun je het formulier onderaan de pagina invullen en per post naar ons versturen (de adresgegevens vind je in het formulier). Op deze manier komt het bij de juiste afdeling terecht en zullen zij je binnen 14 dagen ook per post meer duidelijkheid hierover geven! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Hallo @Laeyon, geen zorgen! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik ben je nummer dat eindigt op ***580 tegengekomen. De reden dat een nieuw abonnement (voor de Apple Watch) wordt afgewezen, heeft te maken met dat je op dit moment voor dat nummer een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Je dient eerst je openstaande facturen volledig te betalen, voordat je een nieuw abonnement kunt afsluiten. Je kunt de betaling direct regelen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen. Zodra alle facturen zijn betaald (en het ook is verwerkt in ons systeem) kun je een nieuw abonnement voor de Apple Watch aanvragen! 

Als een aanvraag wordt afgewezen, kun je altijd op onze website: https://www.odido.nl/afwijzing-abonnement verschillende redenen terugvinden waarom het abonnement wordt afgewezen. Als het daarna nog niet duidelijk is, kun je het formulier onderaan de pagina invullen en per post naar ons versturen (de adresgegevens vind je in het formulier). Op deze manier komt het bij de juiste afdeling terecht en zullen zij je binnen 14 dagen ook per post meer duidelijkheid hierover geven! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Bedankt voor de snelle reactie!

Het nummer wat je opnoemde eindigend op 580, gebruikt mijn vriendin nu (we hebben nog geen wissel van de contracten gedaan). Ik zou graag de info, voor het bestellen van de Apple Watch, willen weten voor het contract met 06 nummer eindigend op 596 (klantnummer '1.18742391’)

Hallo @Laeyon, geen zorgen! Ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik ben je nummer dat eindigt op ***580 tegengekomen. De reden dat een nieuw abonnement (voor de Apple Watch) wordt afgewezen, heeft te maken met dat je op dit moment voor dat nummer een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Je dient eerst je openstaande facturen volledig te betalen, voordat je een nieuw abonnement kunt afsluiten. Je kunt de betaling direct regelen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen. Zodra alle facturen zijn betaald (en het ook is verwerkt in ons systeem) kun je een nieuw abonnement voor de Apple Watch aanvragen! 

Als een aanvraag wordt afgewezen, kun je altijd op onze website: https://www.odido.nl/afwijzing-abonnement verschillende redenen terugvinden waarom het abonnement wordt afgewezen. Als het daarna nog niet duidelijk is, kun je het formulier onderaan de pagina invullen en per post naar ons versturen (de adresgegevens vind je in het formulier). Op deze manier komt het bij de juiste afdeling terecht en zullen zij je binnen 14 dagen ook per post meer duidelijkheid hierover geven! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Ik heb nog één vraag.

Stel mijn vriendin of ik neem een Apple Watch mer abonnement, kunnen we dan het contract op een later moment overzetten, Net als met een mobiel abonnement?

Zitten hier ook kosten aan verbonden?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Laeyon, tof dat jullie een Apple Watch willen! Ik heb direct gekeken op je andere klantnummer en 06-nummer. Ik zie dat hier ook een betaalregeling loopt, dus hiervoor geldt hetzelfde als wat Pharwin hierboven heeft gezegd. Een Apple Watch abonnement kan niet overgenomen worden. Deze zal volledig op naam van 1 van jullie moeten staan. 

Ik hoop dat jullie de betalingen snel kunnen afronden en dat jullie die Apple Watch snel in handen hebben. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Hi Laeyon, tof dat jullie een Apple Watch willen! Ik heb direct gekeken op je andere klantnummer en 06-nummer. Ik zie dat hier ook een betaalregeling loopt, dus hiervoor geldt hetzelfde als wat Pharwin hierboven heeft gezegd. Een Apple Watch abonnement kan niet overgenomen worden. Deze zal volledig op naam van 1 van jullie moeten staan. 

Ik hoop dat jullie de betalingen snel kunnen afronden en dat jullie die Apple Watch snel in handen hebben. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😄

Dit klopt inderdaad, ik zal gelijk morgen alles betalen en dan bestel ik direct de Apple Watch.

Bedankt voor je hulp!

 

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank, Laeyon! Alvast heel veel plezier met je toekomstige Apple Watch en voor nu alvast een heel fijn weekend! 😁

Geen dank, Laeyon! Alvast heel veel plezier met je toekomstige Apple Watch en voor nu alvast een heel fijn weekend! 😁

Hey Marciano, ik heb net alle rekeningen betaald, en die staan nu ook bij ‘paid invoices’. Als ik nu klik op abonnement toevoegen en dan op het kopje ‘Smartwatch’, staat er nogsteeds dat ik niet in aanmerking kom…

Enig idee wat het probleem kan zijn?

Reputatie 7
Badge +9

Hey Laeyon, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Goed dat je de betalingen hebt gedaan. Als ik het goed zie heb je het nu over het nummer met 96 op het eind, klopt dat? (Want op je andere nummer staat de betalingsregeling nog open). Ik zie hier nu inderdaad geen betalingsregeling mee staan. Het duurt ongeveer 1 nacht voordat dit is verwerkt, dus het kan heel goed kloppen dat het op 8 maart nog niet lukte. Nu zou het wel moeten lukken! Merk je dat het nog niet lukt, bel dan even met mijn collega's van Telesales. Zij kunnen je hier beter bij helpen. Ik zie anders niet waarom het niet zou lukken. Mocht er een Odido winkel in de buurt zitten, dan kan je daar uiteraard ook altijd binnenlopen! 

Laat je het me weten?

Hey Marciano,

Bedankt, ik hoop dat jij nu ook een fijn weekend hebt! Het lukte nogsteeds niet dus heb de watch inmiddels toch maar los gekocht 😅 toch bedankt voor je hulp! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, was weer een heerlijk weekendje! Niet fijn dat het niet was gelukt, maar tof om te horen dat je hem inmiddels los hebt kunnen kopen. Bevalt 'ie goed? Ik wens je er veel plezier mee! 😎

Hi, was weer een heerlijk weekendje! Niet fijn dat het niet was gelukt, maar tof om te horen dat je hem inmiddels los hebt kunnen kopen. Bevalt 'ie goed? Ik wens je er veel plezier mee! 😎

Hoi Marciano,

De watch bevalt me zeker! Super handig ding 😁

Bedankt, groetjes!

Reageer