Skip to main content

Goedemiddag ik heb een vraag betreft mijn abonnement. 

Ik mag al verlengen tot en met 14 September maar ik heb gelezen dat de iphone 16 in september op de markt komt en ik zou die graag willen maar wil niet uit mijn abonnement lopen bij odido..

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Mike van Herk

 

Hallo @MikevHerk  Welkom in de community.

Waarom wil je dan nu verlengen?
Je kan dan beter wachten met verlengen en zodra de 16 er echt is kan je altijd nog verlengen..

Zolang jij niets veranderd blijft je abonnement gewoon doorlopen.

Je moet ook nog maar afwachten wanneer de 16 in NL komt.

Odido laat hier altijd op tijd weten wanneer de 16 bestelbaar is en wat hij gaat kosten.

 


Hallo @MikevHerk, van harte welkom op onze Community! Superfijn dat je al bij ons kan verlengen, dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Maar geen zorgen! Je kunt gerust verlengen wanneer jij dat wilt. Als je abonnement is verlopen, loopt deze altijd door en is het dan ook maandelijks opzegbaar. Je kunt dus gerust wachten totdat de nieuwe iPhone 16 bij ons beschikbaar is (naar verwachting zal dit ergens in September zijn) en daarna kun je je abonnement verlengen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 😁


Reageer