Beantwoord

Internetbundel bij nieuw abonnement.

  • 22 June 2023
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Ik had nog zeker 16 gb over op mijn oude abonnement.

Ben over gegaan op prepaid met 10 gb met behoud van telefoon. 

Nadat ik hartelijk werd bedankt dat ik bij t-mobile bleef.

Blijkt dat mijn overgebleven tegoed van mijn oude abonnement, waar ik notabene gewoon voor betaald heb, niet mee is verhuist.

Als dat de dank is voor een zeer trouwe klant. (ook tv en internet van t-mobile) 

Dan gaat er iets goed mis.

Dat mag iedereen normaal vinden.

Ik vind dat niet normaal.

 

M.Groen.

icon

Beste antwoord door eric 22 June 2023, 16:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @herr_grun 

Als je van een abonnement naar prepaid overgaat kun je belminuten en data van dat oude abonnement niet naar een prepaid kaart meenemen. Daar staat nergens en is ook niet van toepassing bij geen enkele provider. Je had voordat je zou overstappen, dus aan het einde van het abonnement termijn, de data gewoon moeten opmaken. 

Hallo Eric,

En dat vindt niemand raar?

De overgebleven bel.inuten en/of data zou toch ook als korting kunnen worden berekend?

Je hebt er tenslotte voor betaald.

En het zou t-mobile sieren.

Dat het bij geen enkele provider zo is en het nergens staat klinkt meer als een smoes dan een reden. 

Ik zou zeggen onderscheid jullie van de rest.

Evenwel bedankt voor de snelle reactie.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @herr_grun 

Je schat zelf in hoeveel data je per maand gaat gebruiken en zo bepaal je welke bundel je neemt.

Indien je minder gebruikt dat dat je werkelijk gebruikt dan is het beter om je bundel te wijzigen, dit kan je elke maand gratis regelen in je My T-Mobile account.

Reputatie 7
Badge +14

De data die je op een abonnement neemt heeft inderdaad een looptijd van 1 maand. Daarna vervalt de oude data en betaal je weer je maandbedrag en krijg je weer “volle bundels”. Die data kan dus maximaal 30 dagen “oud” zijn. Dat soort bundels zijn er ook bij prepaid trouwens, maar ook daar zijn ze maar 1 maand geldig. 

Doordat jij vooraf data inkoopt krijg je een betere prijs, maar als dat achteraf “teveel” blijkt te zijn vervalt dat. Een andere manier van afrekenen kan zeker onderscheidend zijn, niemand heeft meer “data meenemen naar de volgende maand”. Maar dat product is (nog) niet gelanceerd door T-Mobile, dus zullen we het met de huidige gang van zaken moeten doen. Neem de tip van @Waqqas ter harte, bepaal goed welke prepaid data bundel je (eventueel) aanschaft. 

Dat snap ik allemaal wel.

Het is ook geen ramp.

Het viel me op.

T-mobile berichten met hoe super blij ze zijn.

Laat dat dan ook zien.

Wil er ook geen halszaak van maken.

Volgens mij is het zo geregeld dat je je data mee kan nemen.

Dus waarom zou je dat niet doen als blijk van waardering.

Dat is het laatste wat ik er over svhrijf.

 

Reageer