Skip to main content
Beantwoord

Internet werkt niet in Turkije na wijziging unlimited data en bellen plus


Goedemiddag,

 

zojuist mijn abonnement van 15gb + unlimited bellen gewijzigd naar unlimited data en bellen PLUS gewijzigd. 
echter heb ik nog steeds geen internet in turkije. 
 

waar kan dit aan liggen? 
 

roaming staat aan 

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mikey12345 

Heb je je telefoon ook al eens herstart en staat data roaming aan? Kijk ook eens in de instellingen bij sim beheer of internet voor de simkaart aan staat en heb je verder geen blokkade in je Odido account?

Ik heb zowel telefoon herstart en ook naar de blokkades gekeken. Ik heb geen blokkades drm vind ik het vreemd

Reputatie 7
Badge +14

@Mikey12345 Log eens in in je account. Ook daar moet alles goed staan.  Kijk of de schuifjes staan zoals op mijn screen. Klik op je telefoonnummer in je acount en ga naar blokkeren 👍

 

Reputatie 7
Badge +15

@Mikey12345 

Waarschijnlijk heb je nog een oude T-Mobile GO abonnement, alleen bij het nieuwe Unlimited Plus abonnement (Hello) heb je 50GB aan data voor oa Turkije.

Reputatie 7
Badge +14

 

@Mikey12345

Waarschijnlijk heb je nog een oude T-Mobile GO abonnement, alleen bij het nieuwe Unlimited Plus abonnement (Hello) heb je 50GB aan data voor oa Turkije.

Hoi @Mikey12345 

Als je het abonnement NA 3 september 2023 hebt afgesloten of verlengt, dan heb je een Origineel Odido Hello abonnement en bestaat de mogelijkheid om Turkye in de bundel te hebben. T-Mobile abonnementen van voor die datum zijn welliswaar ook Odido gaan heten, maar de prijs en voorwaarden ziijn niet veranderd. Daar zit dus bij PLUS geen turkye in de bundel.


ook deze staan goed ingesteld. 
ik had inderdaad ook gelezen dat het waarschijnlijk om een oude abonnement ging ( GO ). Wel jammer dat ze niet goed vermelden op de website met’  Let Op! Indien je een oude Go abonnement bla bla bla ‘ 

nu heb ik net als vele anderen een maand voor niks mijn abonnement verhoogd. 
Erg jammer maar na 10 jaar bij t-mobile en een aantal tegenslagen hoopte ik dat Odido beter zal worden. Gelukkig loop voor mij over maand of 2 mijn abonnement af dan kan ik overstappen naar een ander provider. Beter iets meer betalen dan zonder internet zitten in het buitenland. 

bedankt allen voor jullie hulp ! 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mikey, je kan 1 keer per maand je bundel wijzigen. Als je dit volgende maand direct doet en je bundel terug veranderd naar 15GB, crediteer ik het verschil voor je, zodat je je bundel niet 'voor niks’ hebt gewijzigd en er meer voor betaald. Zodra je kan verlengen kan je dan ook gaan voor een nieuw Hello abonnement (Unlimited Plus) zodat je dan voortaan wel deze databundel hebt in de EU, Zwitserland, VS en Turkije.

Hey Marciano,

 

ik zag jouw eerder post ook over internet op turkije daaruit lees ik hetzelfde uitkomst vandaar dat ik opgegeven heb. 
 

ik ga sws terug zetten voor de volgende maand. Bedankt voor de credit. Ga je dit automatiach doen?
 

ik kijk nog even aan met de verlenging bij odido. Zit nu op vakantie met letterlijk internetloze iphone. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Mikey, geen dank. Als je mij een seintje geeft zodra je de bundel terug hebt gezet/zodra het kan dan voer ik de credit handmatig in! 

Heb je toegang tot Mijn Odido? Dan kan je via deze pagina een Zone 2 bundel aanschaffen voor internet in Turkije: GB's aanvullen | Odido. Je kan dan (handmatig) verbinding maken met de netwerken Turk Telekom, Turkcell en Vodafone. Ook kan je PRIJS naar 5545 SMS'en voor de tarieven, maar je vind ook alle informatie op deze pagina. Lukt het niet om een bundel te kopen? Dan kan ik er ook een voor je activeren. Zie onderstaande afbeelding voor de opties:

Laat me maar weten of het lukt, of welke ik voor je moet activeren. Dan ben je straks snel weer verbonden! 😄

Hoi Marciano, 

 

inmiddels ben ik weer terug van vakantie. Vandaar mijn late reactie. 
 

ik heb je een PM gestuurd voor de creditering en heb me bundel ook terug gewijzigd. Hoor graag je reactie. 
 

alvast dank

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Mikey12345, welkom terug, hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! Ik neem het stokje van mijn collega Marciano over, hij is momenteel ook lekker aan het genieten van zijn vakantie. Kun je het privébericht naar mij sturen met het verschil en je telefoonnummer? Dan maak ik het graag voor je in orde! 😄

Hi Pharwin,

 

bedankt voor je reactie ik heb je berichtje gestuurd.

 

 

Reageer