Skip to main content

Ik heb op 22 oktober voor mijn prepaid telefoon een Internet S bundel gekocht.

Het bedrag van 4,95 euro is via ideal betaald en van mijn rekening afgeschreven.

Maar tot op heden is de bundel nog steeds niet actief.

Kan iemand dit oplossen? 

Hi @Jan600 

Ik wil je daar graag bij helpen. Zou je in dit topic een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Zou je me vervolgens een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 


 


@Jan600 

Bedankt voor je screenshot. Ik heb gereageerd op je bericht. 


Mijn bundel is nu actief. Top👍 prima en snel opgelost.

Had mijn probleem eerst proberen op te lossen via de telefonische helpdesk maar daar is zeer lastig door te komen ivm zeer lange wachttijden en telkens doorschakelen naar andere afdelingen. Heb dat na 2 dagen opgegeven. Via dit forum veel betere service👌


@Jan600 Heel fijn om te horen Jan. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je hier altijd terecht! Ik wens je een mooi weekend toe.


Reageer