Ik heb op 22 oktober voor mijn prepaid telefoon een Internet S bundel gekocht.
Het bedrag van 4,95 euro is via ideal betaald en van mijn rekening afgeschreven.
Maar tot op heden is de bundel nog steeds niet actief.
Kan iemand dit oplossen?
Ik heb op 22 oktober voor mijn prepaid telefoon een Internet S bundel gekocht.
Het bedrag van 4,95 euro is via ideal betaald en van mijn rekening afgeschreven.
Maar tot op heden is de bundel nog steeds niet actief.
Kan iemand dit oplossen?
Hi
Ik wil je daar graag bij helpen. Zou je in dit topic een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Zou je me vervolgens een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Bedankt voor je screenshot. Ik heb gereageerd op je bericht.
Mijn bundel is nu actief. Top prima en snel opgelost.
Had mijn probleem eerst proberen op te lossen via de telefonische helpdesk maar daar is zeer lastig door te komen ivm zeer lange wachttijden en telkens doorschakelen naar andere afdelingen. Heb dat na 2 dagen opgegeven. Via dit forum veel betere service
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.