Skip to main content
Beantwoord

inlogproblemen Deezer

  • 17 november 2021
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Het lukt me niet meer om in te loggen in Deezer met mijn T-mobile abonnement. Ik krijg te zien dat het Deezer vast abonnement is afgelopen, wat niet zo is.

Beste antwoord door Dave

Hi @Markio,

In dit geval zou ik je willen adviseren om de registratie even opnieuw te doorlopen. Je raakt dan geen playlists enzovoorts kwijt, maar je geeft het account eigenlijk even een herstart en dat lost het probleem vrijwel altijd op. Op deze website vind je de instructies om de activatie opnieuw uit te voeren.

We horen graag van je of het een positief resultaat heeft opgeleverd! 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 20 november 2021

Hi @Markio,

In dit geval zou ik je willen adviseren om de registratie even opnieuw te doorlopen. Je raakt dan geen playlists enzovoorts kwijt, maar je geeft het account eigenlijk even een herstart en dat lost het probleem vrijwel altijd op. Op deze website vind je de instructies om de activatie opnieuw uit te voeren.

We horen graag van je of het een positief resultaat heeft opgeleverd! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen