Skip to main content

Beste Odido,

Vandaag heb ik mijn mobiel abonnement telefonisch verlengd, echter na het inloggen op de website zie ik oppeens dat de startdatum pas vanaf 25-03-2025 ingaat. Dit zou echter niet kloppen aangezien ik al kan verlengen en dit nergens in het gesprek is vermeld. Daarnaast had ik aangegeven dat ik graag mijn traditionele sim zou willen omzetten naar een e-sim, hier heb ik ook niks van ontvangen. Het bestelnummer: 224564700.

In de bijlage is te zien dat mijn abonnement pas vanaf 25 maart ingaat.

Weten jullie wat er fout is gegaan en waarom mijn verlenging niet per vandaag (25-11-2024) ingaat?

Alvast bedankt!

Wanneer eindigd je huidig abonnement?

Wanneer eindigd je huidig abonnement?

15 september 2024!

Hoi Rayza, tof dat je bij ons blijft met je verlenging en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en als ik via Mijn Odido op je account inlog zie ik op deze pagina inmiddels de juiste startdatum van 25-11-2024. Dit kan aan het begin nog niet helemaal juist staan (4 maanden in de toekomst). Zie je nu ook de juiste datum? Wat betreft de eSIM. Ik zie dat je de verlenging gisteren hebt gedaan, dus ik verwacht dat je binnen enkele dagen een brief met QR-code voor je eSIM ontvangt. Anders kan je 'm uiteraard ook via deze pagina in Mijn Odido bestellen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Rayza, tof dat je bij ons blijft met je verlenging en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en als ik via Mijn Odido op je account inlog zie ik op deze pagina inmiddels de juiste startdatum van 25-11-2024. Dit kan aan het begin nog niet helemaal juist staan (4 maanden in de toekomst). Zie je nu ook de juiste datum? Wat betreft de eSIM. Ik zie dat je de verlenging gisteren hebt gedaan, dus ik verwacht dat je binnen enkele dagen een brief met QR-code voor je eSIM ontvangt. Anders kan je 'm uiteraard ook via deze pagina in Mijn Odido bestellen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Beste Marciano,

Ondertussen is inderdaad ook de start datum aangepast op de website en heb ik gezien dat de esim brief ook onderweg is!

Nogmaals bedankt!

Super dat alles nu goed staat en dat de eSIM onderweg is. Geen dank en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community is er voor je! 😊

Super dat alles nu goed staat en dat de eSIM onderweg is. Geen dank en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community is er voor je! 😊

Beste Marciano,

Vandaag heb ik de eSIM ontvangen, en ik heb de QR code op mijn iphone gescanned. Alleen zie ik nu nergens op de website of de odido app om de eSIM te activeren. Is er iets fout gegaan?

Alvast bedankt!

Goedemorgen Rayza, niet fijn dat het niet is gelukt. Ik heb meteen een nieuwe eSIM voor je klaargezet. Lukt het om hem via deze pagina in Mijn Odido te downloaden en te activeren?

Goedemorgen Rayza, niet fijn dat het niet is gelukt. Ik heb meteen een nieuwe eSIM voor je klaargezet. Lukt het om hem via deze pagina in Mijn Odido te downloaden en te activeren?

Beste Marciano! Het is gelukt, nogmaals heel erg bedankt voor al je hulp!

Super dat het nu is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer