In juli 2020 heeft T-mobile mijn toenmalige provider Tele2 zakelijk overgenomen. Wij hebben toen een 2-jarig contract/abonnement afgesloten onder nadrukkelijke voorwaarde dat wij de diverse nummers kunnen doorschakelen naar ons callcentre in geval er:
- geen bereik is
- het nummer in gesprek is
- de telefoon uit staat (wij werken in de zonnepanelen en op het dak moet de telefoon uit om veiligheidsredenen).
Dit was mogelijk met het duurste zakelijke abonnement.
Circa 6 maanden geleden heeft T-Mobile zonder enige vorm van communicatie deze dienst afgesloten, zodat wij niet meer datgene geleverd krijgen wat wij contractueel zijn overeengekomen. Wij hebben T-mobile verzocht de overeenkomst daarom te ontbinden, maar dat wordt geweigerd.
Wij worden onbeschoft behandeld door de medewerkers van de klantenservice; als we vragen met wie we gesproken hebben wordt gewoon opgehangen!!!
Inmiddels zijn al onze telefoons afgesloten, waardoor wij onze klanten niet kunnen bellen. Wij leiden daardoor grote schade.
Hierbij stellen wij T-Mobile daarom in gebreke. Een kopie van dit bericht sturen wij aan onze advocaat Mr. Ir.I.P. Biemond, die onze belangen in deze verder zal behartigen.
Hoogachtend,
Ing. J.A. Boogert
J.A.B. Beheer BV
KoosZon BV
SolarKoos BV
KoosKlus BV