hoi @RTKACHENKO ,
Als je een abonnement wilt opzeggen, en je bent buiten het contracttermijn dan kan dat zeker. Daarvoor kun je bellen naar 0800-0092. Als je het nummer wilt behouden, dan is het verstandig eerst een abonnement bij je nieuwe provider aan te kopen en daar dan nummerbehoud aanvragen. Dan wordt er een verzoek bij Odido ingediend en is dat tevens de opzegging van je Odido abonnement. Vanwege het opzegtermijn van 1 maand zal de datum van porteren ca. 30 dagen later zijn.
Als je een abonnement niet gebruikt zullen de abonnementskosten wel in rekening worden gebracht. Als je alleen naar gebruik wilt betalen, dan is het advies nu een prepaid kaart te nemen. Abonnementkosten kunnen niet achteraf hiervoor worden gecrediteerd.
Kan ik zien of ik mijn geld terugkrijg als ik het abonnement niet heb gebruikt?
En je kunt de kaart met het [verwijderd door moderator] nummer blokkeren omdat ik hem niet gebruik
Zo werkt het niet @RTKACHENKO , bel het gratis telefoonnummer wat ik je gaf. Dan wordt jouw identiteit geverifieerd en kun je het abonnement opzeggen.
Kan ik zien of ik mijn geld terugkrijg als ik het abonnement niet heb gebruikt?
Nee, als je een abonnement hebt gebruikt krijg je niet achteraf je geld terug. Dan had je dit abonnement niet moeten afsluiten en een prepaid oplossing moeten nemen.
Ik wil mijn tv- en internetabonnement opzeggen. Ik heb gebeld, maar zonder succes. Ik heb een e-mail gestuurd, maar het is al een week geleden en ik heb niets gehoord.
Waarom geen succes met opzeggen? Bel anders vandaag nogmaals de klantenservice op 0800-0092.
Hi @mra4eva, is het inmiddels gelukt met opzeggen? @Teresa van Odido wil jij even meekijken?