Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen

  • 18 januari 2024
  • 8 reacties
  • 2412 Bekeken

Ik wil mijn abonnement opzeggen en ik zou graag willen weten of ik dit nummer terug kan krijgen, want ik heb het nog nooit gebruikt en het is er gewoon, het telefoonnummer is [verwijderd door moderator].

Is het mogelijk om een terugbetaling te krijgen voor de periode dat ik het niet heb gebruikt?

Beste antwoord door eric

hoi @RTKACHENKO ,

Als je een abonnement wilt opzeggen, en je bent buiten het contracttermijn dan kan dat zeker. Daarvoor kun je bellen naar 0800-0092. Als je het nummer wilt behouden, dan is het verstandig eerst een abonnement bij je nieuwe provider aan te kopen en daar dan nummerbehoud aanvragen. Dan wordt er een verzoek bij Odido ingediend en is dat tevens de opzegging van je Odido abonnement. Vanwege het opzegtermijn van 1 maand zal de datum van porteren ca. 30 dagen later zijn.

Als je een abonnement niet gebruikt zullen de abonnementskosten wel in rekening worden gebracht. Als je alleen naar gebruik wilt betalen, dan is het advies nu een prepaid kaart te nemen. Abonnementkosten kunnen niet achteraf hiervoor worden gecrediteerd.

Bekijk origineel

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2024

hoi @RTKACHENKO ,

Als je een abonnement wilt opzeggen, en je bent buiten het contracttermijn dan kan dat zeker. Daarvoor kun je bellen naar 0800-0092. Als je het nummer wilt behouden, dan is het verstandig eerst een abonnement bij je nieuwe provider aan te kopen en daar dan nummerbehoud aanvragen. Dan wordt er een verzoek bij Odido ingediend en is dat tevens de opzegging van je Odido abonnement. Vanwege het opzegtermijn van 1 maand zal de datum van porteren ca. 30 dagen later zijn.

Als je een abonnement niet gebruikt zullen de abonnementskosten wel in rekening worden gebracht. Als je alleen naar gebruik wilt betalen, dan is het advies nu een prepaid kaart te nemen. Abonnementkosten kunnen niet achteraf hiervoor worden gecrediteerd.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 januari 2024

Kan ik zien of ik mijn geld terugkrijg als ik het abonnement niet heb gebruikt?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 januari 2024

En je kunt de kaart met het [verwijderd door moderator] nummer blokkeren omdat ik hem niet gebruik


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 18 januari 2024

Zo werkt het niet @RTKACHENKO , bel het gratis telefoonnummer wat ik je gaf. Dan wordt jouw identiteit geverifieerd en kun je het abonnement opzeggen.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 18 januari 2024
RTKACHENKO schreef:

Kan ik zien of ik mijn geld terugkrijg als ik het abonnement niet heb gebruikt?

Nee, als je een abonnement  hebt gebruikt krijg je niet achteraf je geld terug. Dan had je dit abonnement  niet moeten afsluiten en een prepaid oplossing moeten nemen.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 juni 2024

 

 Ik wil mijn tv- en internetabonnement opzeggen. Ik heb gebeld, maar zonder succes. Ik heb een e-mail gestuurd, maar het is al een week geleden en ik heb niets gehoord. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • 2 juni 2024

Waarom geen succes met opzeggen? Bel anders vandaag nogmaals de klantenservice op 0800-0092.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @mra4eva, is het inmiddels gelukt met opzeggen? @Teresa van Odido wil jij even meekijken? đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen