Beantwoord

Ik wil mij abonneren op een nieuw eSIM-abonnement

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Hallo, ik probeer me via de Odido-site te abonneren, maar het lukt niet. Ik wil me graag abonneren op een nieuw pakket met alleen de simkaart, heeft u een telefoonnummer voor de verkoopafdeling om dit met hen te doen?  en ik ontvang de e-sim per e-mail?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 26 April 2024, 15:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Marie, van harte welkom op de Community en superleuk dat je een nieuw Sim Only abonnement bij ons wil nemen! Je kan mijn collega's van Telesales bereiken op 0800-0092 als je kiest voor optie 2. Ik hoop dat het dan wel lukt om een abonnement met eSIM te bestellen. Controleer alvast goed of je huidige toestel eSIM wel ondersteunt. Dan moet het helemaal goedkomen! 

Bestel je een nieuw abonnement met eSIM? Dan ontvang je thuis een plastic kaartje met daarop de QR-code om te scannen. Doe je een verlenging? Dan ontvang je een brief met de QR-code. Heb je toevallig een Odido winkel bij je in de buurt? Dan kan je natuurlijk ook altijd even binnenlopen!

Laat je het me weten of het is gelukt met de bestelling? Ik hoor het graag van je! 😄

Ik kan dus niet bellen en de qr-code per e-mail ontvangen in plaats van thuis?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Marie, als je nog geen abonnement bij ons hebt en echt een nieuw abonnement wil bestellen dan ontvang je hem inderdaad niet per e-mail. Hij wordt dan echt op je adres bezorgd. Mocht je je eSIM bijvoorbeeld vandaag of dit weekend nog willen, loop dan binnen in 1 van onze winkels. Dan krijg je hem direct mee! 

Reageer