Skip to main content
Beantwoord

ik wil een eSIM bestellen

  • 30 May 2024
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

Hi, waar kan ik een nieuwe eSIM bestellen voor mijn bestaande data abonnement? Mijn apparaat heeft geen simkaart slot.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Kingpong, welkom op onze Community! Heb je toegang tot je Mijn Odido account? Je kunt heel gemakkelijk een eSIM bestellen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Er zal dan een QR-code voor je worden klaargezet, deze kun je vervolgens scannen met je toestel. Vanaf dan staat de eSIM gekoppeld in je toestel. Daarna dien je de eSIM alleen nog even te activeren en kan ook heel gemakkelijk via je account. 

Je kunt eventueel ook langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels. Mijn collega's helpen je dan ook gelijk met het koppelen en activeren van je eSIM! 

Als je nog andere vragen hebt of hulp hierbij nodig hebt, laat het dan gerust weten! 😄

Kunnen jullie dit niet via deze forum regelen? 

 

Reputatie 6
Badge +7

@Kingpong Excuus! Ik was even vergeten dat je momenteel wegens veiligheidsredenen zelf geen eSIM kunt bestellen via je account. Deze kan ik eventueel voor je bestellen! Echter, als ik zoek op je e-mailadres, kom ik geen telefoonnummer tegen in onze sytemenen. Kun je anders het 06-nummer in je profiel zetten? Dan kan ik deze voor je bestellen en klaarzetten in je Mijn Odido account!

Het is een data abonnement voor tablets. Kan ik het 097-nummer invullen?

Reputatie 6
Badge +7

Zeker! Ik heb gelijk een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Log even uit en dan weer in, dan zou deze daar moeten staan! Laat je me even weten of het is gelukt met de activatie? Ik verneem het graag! 

Ik denk dat ik de verkeerde optie had geklikt. Ik deed namelijk een verificatie via iDIN. Kunt het misschien opnieuw zetten?

Reputatie 6
Badge +7

@Kingpong via IDIN (bankverificatie) zou het ook moeten lukken. Geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet. Kies dit keer voor SMS-verificatie, dan moet het helemaal goed komen! 😄

@Kingpong via IDIN (bankverificatie) zou het ook moeten lukken. Geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet. Kies dit keer voor SMS-verificatie, dan moet het helemaal goed komen! 😄

 
Het is gelukt! Dank u wel! 😃 

Reputatie 6
Badge +7

Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😇

Reageer