Hi, waar kan ik een nieuwe eSIM bestellen voor mijn bestaande data abonnement? Mijn apparaat heeft geen simkaart slot.
Hallo
Je kunt eventueel ook langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels. Mijn collega's helpen je dan ook gelijk met het koppelen en activeren van je eSIM!
Als je nog andere vragen hebt of hulp hierbij nodig hebt, laat het dan gerust weten!
Het is een data abonnement voor tablets. Kan ik het 097-nummer invullen?
Zeker! Ik heb gelijk een eSIM voor je klaargezet in je Mijn Odido account. Log even uit en dan weer in, dan zou deze daar moeten staan! Laat je me even weten of het is gelukt met de activatie? Ik verneem het graag!
Ik denk dat ik de verkeerde optie had geklikt. Ik deed namelijk een verificatie via iDIN. Kunt het misschien opnieuw zetten?
Het is gelukt! Dank u wel!
Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.