Skip to main content

Ik heb net een nieuwe sim kaart, en die leek 1 dag te werken. Daarna kreeg ik een melding: sim not provisioned for voice. Sindsdien lijken alle functies van de sim-kaart uitgeschakeld te zijn.

Nu ben ik mijn puk-code van mijn sim-kaart vergeten. Dus ik heb de puk-code via mijn email laten opsturen, maar de puk-code die ik ontvang is telkens fout. Misschien dat mijn sim kaart niet gelinked is met mijn abbonement?

Ook kan ik niet via IDIN inloggen op mijn ODIDO, ik krijg hier de volgende foutmelding: “Er is iets misgegaan met de tweestapsverificatie.”

Hi ​@Daniel Radmilovic, welkom! Laten we samen naar een oplossing kijken. Ik vermoed dat er iets niet goed gekoppeld staat met je simkaart. Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld in het systeem. Echter, zie ik dat het nummer wat je hebt vermeld in je profiel, niet bij ons actief is. Kan dat kloppen? Gaat het om een ander nummer toevallig en kun je die met mij delen? Kun je ook je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer met mij delen? Dan kan ik met je meekijken! 

Reageer