Skip to main content

Hi allemaal,

Ik heb pas een eSIM op me telefoon gezet en ik hoef ‘m nog alleen te activeren. Maar als ik dat probeer, dan verifieer ik het nummer met me bank, na dat brengt tie me terug naar de Odido website. Ik heb het op Safari en Chrome geprobeerd. Na een tijdje geeft mijn telefoon aan ‘’Je eSIM kon niet geactiveerd worden. Contacteer Odido NL voor assistentie.’’ Dit komt dus, waar ik van uit ga, omdat ik de eSIM niet kan activeren.

Zou het mogelijk zijn voor een medewerker hier om het voor me te activeren? Of zal ik langs een Odido Shop moeten gaan? Ik heb het gisteravond en vandaag geprobeerd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Mijn device:

iPhone 15 Pro Max
iOS: 18.0

Alvast bedankt!

Erdinc

Hoi Erdinc, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er (een nieuwe) eSIM voor je klaarstaat in Mijn Odido op deze pagina. Lukt het om deze wel te downloaden en te activeren?

Zo niet; werkt je oude eSIM nog? Ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Kan je die hier aan me doorgeven?

Mocht je een Shop in de buurt hebben, loop dan binnen met je legitimatie, dan kunnen mijn collega's je nieuwe eSIM direct activeren (dit is de snelste optie). Anders stuur ik je een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Dan streeft mijn collega ernaar om de eSIM binnen 4 uur te activeren. 

Ik hoor het graag van je! 😊


Hi allemaal,

Ik heb pas een eSIM op me telefoon gezet en ik hoef ‘m nog alleen te activeren. Maar als ik dat probeer, dan verifieer ik het nummer met me bank, na dat brengt tie me terug naar de Odido website. Ik heb het op Safari en Chrome geprobeerd. Na een tijdje geeft mijn telefoon aan ‘’Je eSIM kon niet geactiveerd worden. Contacteer Odido NL voor assistentie.’’ Dit komt dus, waar ik van uit ga, omdat ik de eSIM niet kan activeren.

Zou het mogelijk zijn voor een medewerker hier om het voor me te activeren? Of zal ik langs een Odido Shop moeten gaan? Ik heb het gisteravond en vandaag geprobeerd, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Mijn device:

iPhone 15 Pro Max
iOS: 18.0

Alvast bedankt!

Erdinc

Hi Marciano, dankjewel! Ik was toch maar naar een Odido Shop gegaan en heb een QR code gekregen. Dit heeft de activatie zelf gedaan, dus het probleem is opgelost!

 

Bedankt nog voor je reactie!


Hoi Erdinc, fijn dat het in de shop direct is gelukt en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!


Reageer