Skip to main content

Hoihoi,

Geen haast bij deze case want mijn oude eSIM (eindigend op **52) doet het nog op moment van schrijven. Ik heb recentelijk mijn abbo verlengd en hiervoor via de post een nieuwe eSIM ontvangen (eindigend op **08). Dit SIM nummer staat ook in het nieuwe contract, so far so good. Maaar, nu heb ik de nieuwe eSIM toegevoegd op m’n telefoon maar deze lijkt niet te kunnen activeren (zie de nieuwe SIM nergens in Mijn Odido of iets).

Kunnen jullie ergens iets een schop geven of kan ik probleemloos de oude eSIM blijven gebruiken? Of houd die er na een tijd mee op ofzo omdat ik een nieuwe heb?

Hoor het graag!

Hey ​@JVijsma, welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee. Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie in je Mijn Odido geen knop  staan om je nieuwe simkaart te activeren. Dat moet meestal binnen 7 dagen, nadat je deze binnen hebt gekregen. Nu zie ik dat het al te lang geleden is, vandaar dat je 'm ook niet meer zelf kunt activeren. Geen zorgen, je huidige eSIM die eindigt op ***7152 staat nog steeds gekoppeld en is ook actief. Je kunt hier ook gewoon gebruik van blijven maken. 

Mocht je liever gebruik willen maken van de nieuwe eSIM, kan ik deze voor je activeren via ons systeem. Pas dan wordt je oude automatisch gedeactiveerd.

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Hey ​@JVijsma, welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee. Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie in je Mijn Odido geen knop  staan om je nieuwe simkaart te activeren. Dat moet meestal binnen 7 dagen, nadat je deze binnen hebt gekregen. Nu zie ik dat het al te lang geleden is, vandaar dat je 'm ook niet meer zelf kunt activeren. Geen zorgen, je huidige eSIM die eindigt op ***7152 staat nog steeds gekoppeld en is ook actief. Je kunt hier ook gewoon gebruik van blijven maken. 

Mocht je liever gebruik willen maken van de nieuwe eSIM, kan ik deze voor je activeren via ons systeem. Pas dan wordt je oude automatisch gedeactiveerd.

Laat maar gerust weten wat je zou willen! 😄

Hi ​@Pharwin van Odido! Bedankt voor je antwoord! PostNL heeft er 2 weken over gedaan om de brief met de eSIM te bezorgen dus dat kan wel kloppen.. Zou je de nieuwe eSIM (eindigend op **08) kunnen activeren? Dan klopt het ook weer met wat in het contract staat, scheelt misschien weer verwarring in de toekomst. Alvast bedankt!

Goedemorgen ​@JVijsma, helemaal goed, geen probleem! Ik heb zojuist de nieuwe eSIM voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en op actief bij je abonnement. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zul je zien dat je gebruikmaakt van je nieuwe eSIM! 

Laat je weten of alles in orde is? Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Goedemorgen ​@JVijsma, helemaal goed, geen probleem! Ik heb zojuist de nieuwe eSIM voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld en op actief bij je abonnement. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zul je zien dat je gebruikmaakt van je nieuwe eSIM! 

Laat je weten of alles in orde is? Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Werkt perfect, case closed, bedankt voor je hulp!

@JVijsma geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! 😊

Reageer