Hoewel ik voor mijn bestelnummer 204268821 had betaald, ontving ik een e-mail met het verzoek om opnieuw te betalen. Als ik de status van de bestelling controleer, staat er dat er geen betaling heeft plaatsgevonden.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tarik, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je een bestelling hebt gedaan en bedankt voor het meesturen van je ordernummer. Wat apart dat je wordt gevraagd om de betaling te doen. Ook dat het via AMP geleverd gaat worden. Heb je inmiddels iets van AMP gehoord? Anders kan ik je bestelling het beste annuleren, zodat je hem opnieuw kunt plaatsten. Laat het me maar weten of je dit wil!Â
Ja, ik wil graag de bestelling annuleren.
Hi Tarik, ik heb je bestelling zojuist geannuleerd! Laat je het me weten of het is gelukt met een nieuwe bestelling? Ik verneem graag van je!Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.