Wil beginnen met wat een slechte klantenservice. Probeer al dagen via de chat iemand van odido te spreken te krijgen, maar na 10 dagen nog niet gelukt. Ik vul dit formulier nu al voor de 2e keer in, gaat ook niet soepel, maar oke.
Ik woon ruim 6 maanden in het buitenland. Voor vertrek heb ik bij Tmobile al mijn abonnementen opgezegd. Tv internet per 1st volgende datum (is goed gegaan) en mijn mobiele abonnement per einddatum. Nu we over gezet zijn naar odido kan ik niet terugvinden of mijn abonnement ook echt opgezegd is. Bij de app krijg ik constant errors als ik iets probeer aan te klikken, klantenservice chat onbereikbaar en online kan ik niet inloggen omdat ik het mobiele nummer niet meer gebruik en ik via 2staps verificatie moet inloggen. Bellen ga ik niet doen, belminuten zijn beperkt en ga niet afwachten of ik daar ook te horen krijg dat er niemand beschikbaar is op dit moment.
Hoe kom ik er nu achter of het wel echt opgezegd is?