Hey @Iertjew28, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je voor je dochter een Sim Only abonnement hebt afgesloten, zo kan ze lekker bereikbaar zijn en zorgeloos internetten. Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Gaat het om een reguliere databundel (dus geen Unlimited)? Dan zit er wel degelijk een '’gebruikersplafond'’ op. Als de bundel op is, stopt het internet. Er dient dan via je Mijn Odido account een nieuwe bundel te worden aangeschaft. Zodra dat is gelukt, kan ze weer internetten. Het is wel degelijk op=op haha. Staat het abonnement in jouw Mijn Odido account of heeft ze haar eigen account? Persoonlijk zou ik er dan voor zorgen dat het abonnement in je eigen account staat (en ze niet een eigen account heeft) anders kan ze natuurlijk zelf nieuwe bundels aanschaffen.
Als je ervoor zorgt dat het abonnement in je eigen Mijn Odido account staat (dat alleen jij er toegang tot hebt), moet het helemaal goedkomen. Dan kan ze alleen bij jou in de lucht komen als ze meer data nodig hebt, wel zo fijn!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. De community is er voor je!