Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik in contact met een van de medewerkers komen vanuit buitenland.

  • 13 oktober 2023
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil mijn telefoon nummer behouden, nu woon ik wat langer buitenland voor de komende maanden. Ik wil daarom een kleinere pakket. Want dit wat ik nu heb is te veel. En ik kan het ook niet gebruiken want de MB zijn nu extra gerekend. 
Kan ik naar prepaid?

Kan ik dat regelen vanuit het buitenland?

de 0800 cijfer van Odido werkthelaas niet. 

Met vriendelijke groet,

M

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @m.irij 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen. 

Ik hoor het graag als je dat dat hebt gedaan. 

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7982 reacties
  • 13 oktober 2023

Beste @m.irij Welkom in de community van Odido. 

De moderatos kunnen je daar eventueel bij helpen. Iedereen geniet nu van een vrije avond dus je moet wel geduld hebben. 🤫🍀💪🏻
MVG.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2023

Hi @m.irij 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen. 

Ik hoor het graag als je dat dat hebt gedaan. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 oktober 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @m.irij 

Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen. 

Ik hoor het graag als je dat dat hebt gedaan. 

Bedankt voor antwoord! 

Ik ben oude T mobile abonnement. 
Ik heb geen lopende contract. 

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Wat moet ik nu verder doen? 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 oktober 2023

Hi @m.irij 

Bedankt voor het delen van je gegevens. Ik heb je aanvraag verwerkt en vanwege de maand opzegtermijn wordt je abonnement op 16 november 2023 omgezet naar PrePaid. Ik heb je ook een bevestigingsmail gestuurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen