Ik wil mijn telefoon nummer behouden, nu woon ik wat langer buitenland voor de komende maanden. Ik wil daarom een kleinere pakket. Want dit wat ik nu heb is te veel. En ik kan het ook niet gebruiken want de MB zijn nu extra gerekend. Kan ik naar prepaid?
Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen.
Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen.
Ben je inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. Heb je voorheen een Tele2 of T-Mobile abonnement gehad? Bij een Tele2 abonnement is het niet mogelijk om je abonnement om te zetten naar PrePaid die optie bieden we niet. Voor oude T-Mobile abonnementen is het wel mogelijk. Als je contract nog loopt dan zou je ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen en om te zetten naar PrePaid. Er geldt wel een maand opzegtermijn. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan hebben we toegang tot je gegevens en kan ik of een collega je beter helpen.
Ik hoor het graag als je dat dat hebt gedaan.
Bedankt voor antwoord!
Ik ben oude T mobile abonnement. Ik heb geen lopende contract.
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Wat moet ik nu verder doen?
Bedankt voor het delen van je gegevens. Ik heb je aanvraag verwerkt en vanwege de maand opzegtermijn wordt je abonnement op 16 november 2023 omgezet naar PrePaid. Ik heb je ook een bevestigingsmail gestuurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.