Op 10 december heb ik mijn abonnement verlengd. Ik was al klant, met een Tele2 abonnement en dat was buiten contract.
Ik heb mijn abonnement verlengd van 25gb naar 20gb, 25gb bestaat niet meer. Daarbij had ik altijd data verdubbelaar (klant voordeel) want nog een abonnement actief en tevens glasvezel. Ook heb ik onbeperkt bellen en sms.
Nu het probleem, na verlenging heb ik geen klant voordeel meer en al mijn belkosten gaan buiten mijn bundel om. In de app staat alles goed, bij klantvoordeel staat ook dat dit actief is en ik 20gb erbij zou krijgen. Het werkt alleen allemaal niet. Het abonnement is al een keer geannuleerd en opnieuw ingevoerd, werkte niet. Ik zou teruggebeld worden, uiterlijk afgelopen donderdag, dit is niet gedaan.
Tot vandaag niets gehoord, dus maar weer zelf gebeld.
Na heeeeeeel veel geduld, pijn, moeite en ergenissen om het menu, dat verschrikkelijke niet werkende bandje en de muziek, 4 belpogingen die mij in totaal 45 minuten hebben gekost, waarbij ik tot 2 keer toe een kwartier in de wacht ben gezet, dus niet wachten tot iemand opneemt maar in de wacht gezet. Krijg ik iemand aan de lijn die wel de moeite neemt iets te ondernemen. Hij vertelt mij echter dat er een ander ticket aangemaakt moet worden, wederom 2 tot 5 werkdagen.
Ik ben dus nog nergens, het probleem is er nog, heb inmiddels al 1 factuur die niet klopt en niemand belt even terug. Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij kan laten weten wat we gaan doen en hoe lang dit duurt.
Mijn volgende stap is opzeggen. Alvast bedankt voor de reactie.