Skip to main content
Beantwoord

Heractiveren PrePaid simkaart

  • 29 May 2024
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Helaas ligt mijn vaste internet van Odido er op dit moment uit. Ik wilde daarom de backup prepaid kaart die ik eerder gebruikt heb in deze situatie weer gebruiken, maar deze is niet langer actief. Kan deze opnieuw geactiveerd worden?


Helaas zijn nieuwe kaartjes niet makkelijk te krijgen in winkels in de buurt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sander- 

Heeft de prepaid simkaart geen netwerk? Waarschijnlijk is hij nu geblokkeerd, dan kun je hem niet opnieuw activeren. Je zult een nieuw kaartje moeten kopen.

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt een prepaid kaart ook online bestellen. 

Helaas is de dienstverlening van Odido (en hun onderaannemers Reggefiber, ODF etc etc) niet altijd even stabiel en iedere periode waarin ze flink aan het marketen zijn in onze buurt. Een nieuwe buurman verderop is erg blij met zijn Odido verinding sinds gistermiddag, de mijne ligt eruit… Een backup oplossing is dus helaas noodzakelijk, vooral omdat de oplossing vaak dagen tot weken op zich laat wachten.

Het is jammer dat er weer een telefoonnummer en simkaart in de prullenbak verdwijnen. Blijft de kaart wel actief als ik de MIFI router gewoon zou aanlaten permanent?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Sander- 

Om een prepaid simkaart actief te houden moet je minimaal 1 keer per 6 maanden een betaalde handeling uitvoeren zoals belleñ, sms'en of internet gebruiken.

Reageer