Skip to main content
Beantwoord

HBO max extra verwijderd maar komt nog steeds voor in mijn overzicht?

Beste,

Ik heb op 23-03-2025 mijn HBO Max extra verwijderd via de Odido App (extra's, HBO Max aangeklikt, onderaan op verwijderen geklikt, overzicht en vervolgens bevestigd).

Als ik nu in mijn Odido bij extra's kijk staat HBO Max er nog steeds bij (2 punten in gebruik).  Helaas is de 'Verwijder’ knop ook niet meer zichtbaar? Ik heb ook geen bevestigings email of iets dergelijks ontvangen? Heb geen idee of er nu iets op de achtergrond loopt om HBO Max te verwijderen? Moet zeggen dat ik de odido extra's maar erg onduidelijk vind werken.

Kan iemand bevestigen of HBO Max nu verwijderd wordt? Of kan iemand HBO Max voor mij verwijderen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door hbtuinschepje

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@hbtuinschepje van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als het overzicht van je Extra's duidelijk en snel wordt bijgewerkt, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat het is gelukt om de Extra HBO Max te verwijderen. Deze zie ik momenteel niet terug bij je abonnement. Ook zie ik dat de bevestigingsmail naar je is verzonden op 24/03/25 rond half 11 's avonds. Ik vermoed dat het systeem even tijd nodig had om het te verwerken, maar gelukkig is het verwijderd! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Hoi Pharwin,

Bedankt voor het bevestigen, ik heb het zojuist ook nogmaals gecontroleerd in mijn odido app en het is inderdaad verwijderd. Nogmaals bedankt topper!

Gr,

Hbtuinschepje

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@hbtuinschepje van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als het overzicht van je Extra's duidelijk en snel wordt bijgewerkt, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat het is gelukt om de Extra HBO Max te verwijderen. Deze zie ik momenteel niet terug bij je abonnement. Ook zie ik dat de bevestigingsmail naar je is verzonden op 24/03/25 rond half 11 's avonds. Ik vermoed dat het systeem even tijd nodig had om het te verwerken, maar gelukkig is het verwijderd! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 25 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi Pharwin,

Bedankt voor het bevestigen, ik heb het zojuist ook nogmaals gecontroleerd in mijn odido app en het is inderdaad verwijderd. Nogmaals bedankt topper!

Gr,

Hbtuinschepje

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@hbtuinschepje uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen