Skip to main content

Ik heb op 25 augustus een bestelling geannuleerd waar voor ik een aanbetaling heb gedaan ,maar tot op heden heb ik nog steeds niet mijn geld terug gekregen .

Hi Fred, dit zou uiteraard niet de bedoeling moeten zijn! Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken wat er precies aan de hand is en zie dat wij op 26 augustus jouw bestelling geannuleerd hebben. Je hoort dan binnen uiterlijk 7 dagen vanaf dit moment weer het geld op jouw rekening te hebben staan. Omdat je aangeeft dat dit niet gebeurd is heb ik handmatig een terugbetaling voor je aangevraagd. Deze aanvraag wordt uiteindelijk verwerkt door mijn collega's van de financiële afdeling. Hierdoor kan het maximaal 14 dagen duren voordat je het geld weer terug hebt. Ik wil je voor nu mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, maar weet dat mijn collega's het voor je in orde gaan maken! Als je nog vragen hebt voor nu, dan weet je mij te vinden. 

Bedankt voor de snelle afhandeling ,alleen heb ik ook nog vandaag telefonisch contact gehad met een collega van je ik deze collega vroeg mij om een afschrift van de bank op te sturen via mail.

ik hoop nu niet dat alles een beetje door elkaar gaat lopen 😁

Maar je weet zeker dat het nu dan geregeld is ?

Hi Fred, ik zie inderdaad dat je met een collega van mij gesproken hebt over deze situatie en dat je verzocht is om een e-mail te sturen met bijlage. Dit is niet meer nodig, maar als je het al gedaan had, dan verstoort dit het proces niet. Mijn collega's van de financiële afdeling hebben mijn verzoek binnen en kunnen zien of je betaald hebt. Zij zullen het bedrag terugstorten als zij zien dat dit nog niet gebeurd is. Binnen 14 dagen kun jij het geld op jouw rekening verwachten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!

Hi Fred, dit zou uiteraard niet de bedoeling moeten zijn! Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken wat er precies aan de hand is en zie dat wij op 26 augustus jouw bestelling geannuleerd hebben. Je hoort dan binnen uiterlijk 7 dagen vanaf dit moment weer het geld op jouw rekening te hebben staan. Omdat je aangeeft dat dit niet gebeurd is heb ik handmatig een terugbetaling voor je aangevraagd. Deze aanvraag wordt uiteindelijk verwerkt door mijn collega's van de financiële afdeling. Hierdoor kan het maximaal 14 dagen duren voordat je het geld weer terug hebt. Ik wil je voor nu mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, maar weet dat mijn collega's het voor je in orde gaan maken! Als je nog vragen hebt voor nu, dan weet je mij te vinden. 

Top hartstikke bedankt voor de snelle service 👍

Reageer