Skip to main content

Heb een nieuw abonnement met nummer behoud, maar kan mijn verbruik niet inzien ivm account wat schijnbaar verwijderd moet worden wat zelf niet lukt.

Hi @Manon B 

Wat leuk dat je voor een nieuw abonnement bij ons bent gegaan. Zat je hiervoor ook bij ons? Dan kan het zijn dat je account is gekoppeld aan een ouder abonnement. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor graag van je!


Hoi Hajar wilt het lukken 😬


Hi @Manon B 

Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je oude abonnement nog was gekoppeld aan je account dus ik heb die ontkoppeld. Zou je een nieuw account kunnen aanmaken met je 06-nummer? Als het goed is moet het nu werken. 

Ik hoor graag of het is gelukt! :) 


Ik ga het proberen 


Het wil niet lukken helaas 


De code om de nieuwe account te activeren pakt niet


Het is toch gelukt 😄😄😄


Super bedankt voor je hulp topper 👊🏼


Hi @Manon B 

Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je oude abonnement nog was gekoppeld aan je account dus ik heb die ontkoppeld. Zou je een nieuw account kunnen aanmaken met je 06-nummer? Als het goed is moet het nu werken. 

Ik hoor graag of het is gelukt! :) 

Het is toch gelukt 😄😄😄

Super bedankt voor je hulp topper 👊🏼

 

Graag gedaan! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij weten! :)


Reageer