Vandaag kwam ik er met een Odido medewerker achter dat ik niet kan verlengen omdat mijn klant status “ onder bewind “ heeft gekregen. Hier weet ik niets van en klopt niet. Ik ben niet de eerste als ik in dit forum lees. Ook een brief gestuurd naar de afdeling klant acceptatie om duidelijkheid te krijgen in de reden van weigering.
De Medewerker heeft het verzoek ingediend om deze status te verwijderen.
Echter kan dit 2 weken duren. Dat is natuurlijk wel erg lang voor zoiets. Ik kan dus ook nu naar de concurrent gaan, na 20 jaar bij jullie aangesloten te zijn. Dus mocht iemand meelezen en dit proces misschien kan versnellen? Graag !
Zojuist gebeld door Odido, status is verwijderd. Ik ga morgen of overmorgen naar de winkel en zal laten weten of het is gelukt.
Hoi Menno, van harte welkom op de Community en leuk dat je al 20 jaar bij ons bent! Excuses voor de onterechte bewindvoeringscode. Dit is inderdaad vaker voorgekomen de laatste tijd. Superfijn om te lezen dat de code inmiddels is verwijderd door een collega. Laat je het me weten of het is gelukt om te verlengen? Ik hoor het graag van je! Mocht het nog niet lukken, zet dan ook meteen je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan laat ik het meteen nog een keer controleren en in orde maken door mijn collega's van Incasso!
Dank voor je reactie Marciano. De blokkade is opgeheven gelukkig(gechecked in winkel). Echter ben ik niet tevreden met de totaal prijs en wat je ervoor krijgt betreft verlenging met toestel. Nog even gesproken met de service desk maar die kon mij ook niet helpen. S24 normaal 256gb versie wil ik. Deze ligt in de winkel en niet online bij odido. De concurrent bied deze wel online aan met dubbele data en goedkoper, dus is mijn keus denk ik al gemaakt om te vertrekken.
Dat is raar, winkels hebben normaal hetzelfde aanbod als online. Zeker omdat die toestellen nooit op voorraad in een winkel liggen.
War mijn advies wel zou zijn, wacht nog even tot eind van de maand. Dan komt de S25. Daar zijn vaak mooie presales acties voor!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.