Vandaag kwam ik er met een Odido medewerker achter dat ik niet kan verlengen omdat mijn klant status “ onder bewind “ heeft gekregen. Hier weet ik niets van en klopt niet. Ik ben niet de eerste als ik in dit forum lees. Ook een brief gestuurd naar de afdeling klant acceptatie om duidelijkheid te krijgen in de reden van weigering.
De Medewerker heeft het verzoek ingediend om deze status te verwijderen.
Echter kan dit 2 weken duren. Dat is natuurlijk wel erg lang voor zoiets. Ik kan dus ook nu naar de concurrent gaan, na 20 jaar bij jullie aangesloten te zijn. Dus mocht iemand meelezen en dit proces misschien kan versnellen? Graag !
Beantwoord
Geen verlenging mogelijk door "onderbewind"
Beste antwoord door Menno74
Zojuist gebeld door Odido, status is verwijderd. Ik ga morgen of overmorgen naar de winkel en zal laten weten of het is gelukt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
