Geen verificatiecode door vermiste simkaart

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik wil mijn abbonement opzeggen, probleem is dat ik mijn odido niet in kom doordat ik mijn simkaart al een tijd kwijt ben en ook niet meer gebruik/hoef te gebruiken en ik dus geen verificatie code binnen krijg op mijn telefoon. 
ik ben verhuisd naar het buitenland en heb dus een andere provider, nu kan ik mijn abbonement opzeggen maar kan dit alleen via mijn odido waar ik dus niet in kom. 

Marciano van Odido 1 maand geleden

Hi Luna, van harte welkom op de Community! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Aangezien je geen verificatiecode kan ontvangen, doe ik een andere verificatie voordat ik je abonnement mag opzeggen. Houd er rekening mee dat je altijd 1 maand opzegtermijn hebt. Ik zie dat er ook nog een openstaande factuur staat. Deze moet nog wel betaald worden voordat ik je abonnement kan opzeggen. Als je niet meer in Mijn Odido kan, kan je dit handmatig doen:

  • Odido
  • NL03 COBA 0733 9597 17
  • € 57.40
  • Beschrijving: je klantnummer

Handmatige betalingen duren ongeveer 3-5 dagen voordat deze verwerkt zijn, maar je kan de gevraagde gegevens alvast sturen! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Luna, van harte welkom op de Community! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Aangezien je geen verificatiecode kan ontvangen, doe ik een andere verificatie voordat ik je abonnement mag opzeggen. Houd er rekening mee dat je altijd 1 maand opzegtermijn hebt. Ik zie dat er ook nog een openstaande factuur staat. Deze moet nog wel betaald worden voordat ik je abonnement kan opzeggen. Als je niet meer in Mijn Odido kan, kan je dit handmatig doen:

  • Odido
  • NL03 COBA 0733 9597 17
  • € 57.40
  • Beschrijving: je klantnummer

Handmatige betalingen duren ongeveer 3-5 dagen voordat deze verwerkt zijn, maar je kan de gevraagde gegevens alvast sturen! 😄

Reageer