Skip to main content

Vandaag is mijn nieuwe abbo geactiveerd en ik heb daarbij een e-sim besteld. Nu kom ik er achter dat ik een qr code moet scannen voor activatie maar die heb ik nooit ontvangen. Wat nu?

Ter aanvulling, bij mijn odido krijg ik alleen maar foutmeldingen te zien, dus daar kan ik ook geen qr code vinden


Hi @Reeem 

Je kan hiervoor het beste lange een Odido winkel en daar helpen ze je graag verder. Zorg ervoor dat je een geldig ID-bewijs bij hebt. Op deze pagina kun je een Odido winkel kiezen en de openingstijden zien. Ik hoop dat je zo verder komt!


Hi @Reeem 

Je kan hiervoor het beste lange een Odido winkel en daar helpen ze je graag verder. Zorg ervoor dat je een geldig ID-bewijs bij hebt. Op deze pagina kun je een Odido winkel kiezen en de openingstijden zien. Ik hoop dat je zo verder komt!

Ben er langs gegaan en kon meteen de qr code scannen en ik kan weer bellen en internetten. Probleem opgelost


@Reeem Wat fijn dat het is opgelost! Ik wens je veel plezier met je abonnement bij ons!


Reageer