Beantwoord

Geen PrePaid surprise prijs ontvangen

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

4 april een jbl box gewonnen op prepaid surprise en hier heb ik ook bewijs van maar deze heb ik nooit ontvangen. Dus ik heb gebeld naar de klantenservice 45min (totaal 6x) want elke medewerker hing mij zomaar op nadat ze gingen kijken omdat ik geen prepaid nummer meer heb wat dus klopt en heb dit ook meerdere keren uitgelegd. Ik heb 5 april een nieuwe telefoon besteld met abbonement die ik 6 april heb afgehaald en dit nummer is 8 april overgezet van prepaid naar abbonement. Dit zouden jullie ook allemaal moeten kunnen zien in het systeem en via mijn account. Waarschijnlijk is het hier dus mis gegaan met mijn gewonnen prepaid prijs namelijk de jbl box die had binnen 5 werkdagen verzonden moeten worden en heb hier niks over gehoord of ontvangen verder. Ik had op dat moment wel een prepaid nummer aangezien ik vanaf 2012 t/m 8 april 2024 een prepaid nummer heb gehad anders had ik de prijs ook niet kunnen winnen. 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 26 April 2024, 09:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Michelle, van harte welkom op de Community en super tof dat je een JBL Box hebt gewonnen met PrePaid Surprise! Normaal gesproken werkt het als volgt: Je ontvangt een SMS met een unieke speelcode, hiemee log je in, je vult je adresgegevens in en je ontvangt dan binnen 6 werkdagen de prijs. Heb je je gegevens wel ingevuld? En heb je wel een Track & Trace code van PostNL ontvangen?

Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je unieke speelcode die je hebt ontvangen en je postcode + huisnummer. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Ik heb wel mijn correcte gegevens ingevuld maar geen track en trace link van postnl ontvangen

Reageer