Ik heb nu ongeveer een jaar T-Mobile Thuis wat an sich prima werkt.
Sinds 4 februari heb ik een SIM-only abonnement aangevraagd bij T-Mobile omdat er problemen waren met de glasvezel aansluiting bij verhuizing en mij beloofd werd (door meerdere medewerkers) aan de klantenservice lijn dat ik tijdelijk onbeperkt 4G zou kunnen krijgen als tegemoetkoming om de periode te overbruggen als ik een T-Mobile abonnement had of zou afsluiten.
Deze heb ik afgesloten maar er bleek dus toen ik hierom ging bellen (na het afsluiten, voorheen werd dit steeds beloofd) dat dit niet mogelijk was omdat de ingangsdatum pas in maart zou zijn. Jammer want zo heb ik dus nog ongeveer 2 weken zonder wifi en 4G gezeten.
Ik heb besloten om het abonnement niet af te zeggen maar door te laten lopen omdat ik zo meer MB's zou hebben en ik over T-Mobile thuis wel tevreden ben/was.
Maar nu heb ik het abonnement dus een maand in gebruik en heb ik eigenlijk bijna nergens bereik, gewoon in Nederland. Vooral mijn 4G werkt bijna nooit, terwijl ik juist dit abonnement heb afgesloten voor het internet. Ook bellen gaat hierdoor 90% van de tijd via wifi dus buitendeurs kan ik ook bijna niet bellen. Ik woon in een grensgebied en ben ook vaak in Duitsland. Hier doet mijn 4G het dus ook niet, of het duurt wel 10-15 minuten voordat ik uberhaupt een 2G signaal heb.. Waarmee ik dus ook amper iets kan verzenden.
Ik vind dit erg jammer want zo betaal ik dus voor niets.. Ik zie online dat de opzegtermijn 14 dagen is maar ik zou graag alsnog mijn mobiel abonnement willen opzeggen en de aansluitkosten ook terug ontvangen. Ik heb uiteindelijk niets aan het mobiel abonnement gehad en nog steeds heb ik hier niets aan, helaas.
Ik vind het daarbij raar dat ik als T-Mobile (Thuis) klant sowieso nog extra aansluitkosten heb moeten betalen.
Ik heb geen betalingsachterstand, er zijn geen blokkades in mijn app zover ik kan zien. Maar ondanks de oorzaken die dit kan hebben wil ik alsnog opzeggen omdat ik ontevreden ben met het bereik en de kwaliteit van dit abonnement.
Hopelijk kunnen jullie mij hierin helpen en begrijpen jullie dat ik wel eerder moet opzeggen, aangezien ik nu niets aan mijn abonnement heb. Ik heb het langer dan 2 weken de kans gegeven om te kijken of dit probleem zich nog op zou lossen maar ik merk dus dat ik totaal niets aan het abonnement heb.
Daarbij wil ik vermelden dat dit niet ligt aan mijn apparaat/toestel of instellingen, want voorheen is mijn bereik altijd prima geweest.
Met vriendelijke groet.