Skip to main content

geen maandelijks opzegbaar meer

  • 12 september 2023
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

Helaas,

rond eind augustus overgestapt via (toen nog) Tele 2. Naar een simonly abbonement, die maandelijks opzegbaar was. Juist omdat ik nog rustig wilde nadenken over een telefoon. 

Zou binnen 1 à 2 dagen geregeld worden. Na terugkomst nog niks gehoord, behalve dat het wordt verwerkt. Contact gezocht, veel doorverwezen naar anderen (verder aardig personeel). 

Echter weer opnieuw gevraagd hoe het zat met mijn bestelling. Is wat misgegaan, niemand wist wat. Puntje bij paaltje, er kan een nieuwe bestelling worden geplaatst, maar omdat het odido kan het niet meer maandelijks opzegbaar en zit ik er gelijk een jaar aan vast. Juist wat ik niet wilde.. Erg jammer dat dit helaas als enige optie wordt gegeven, na een fout tijdens de verwerking. 

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9032 reacties
  • 12 september 2023

Hoi @celiciak ,

Het mooie aan de nieuwe mogelijkheden van Odido is dat je toestelflexibiliteit hebt. Dan kun je in je lopende contract kiezen voor een directe  verlenging met een toestel!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen