Skip to main content

Helaas,

rond eind augustus overgestapt via (toen nog) Tele 2. Naar een simonly abbonement, die maandelijks opzegbaar was. Juist omdat ik nog rustig wilde nadenken over een telefoon. 

Zou binnen 1 à 2 dagen geregeld worden. Na terugkomst nog niks gehoord, behalve dat het wordt verwerkt. Contact gezocht, veel doorverwezen naar anderen (verder aardig personeel). 

Echter weer opnieuw gevraagd hoe het zat met mijn bestelling. Is wat misgegaan, niemand wist wat. Puntje bij paaltje, er kan een nieuwe bestelling worden geplaatst, maar omdat het odido kan het niet meer maandelijks opzegbaar en zit ik er gelijk een jaar aan vast. Juist wat ik niet wilde.. Erg jammer dat dit helaas als enige optie wordt gegeven, na een fout tijdens de verwerking. 

Hoi @celiciak ,

Het mooie aan de nieuwe mogelijkheden van Odido is dat je toestelflexibiliteit hebt. Dan kun je in je lopende contract kiezen voor een directe  verlenging met een toestel!


Reageer