Skip to main content
Beantwoord

geen klantvoordeel ondanks activatie


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

 

Ik heb sinds een paar dagen een 2 de t mobile abbonement genomen, ik had al heel wat maanden een unlimited sim only lopen.

Maar klantvoordeel word niet gerekend, en is wel bij beide geactiveerd.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Ronald. 

Staan beide abonnementen op hetzelfde adres? Meld eens beide abonnementen af voor klantvoordeel in de T-Mobile accounts en meldt ze dan weer aan via deze link.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20636 reacties
  • Antwoord
  • 27 juni 2021

Hallo @Ronald. 

Staan beide abonnementen op hetzelfde adres? Meld eens beide abonnementen af voor klantvoordeel in de T-Mobile accounts en meldt ze dan weer aan via deze link.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 juni 2021

Ja staan op zelfde adres.

Afmelden en aanmelden heb ik al reeds geprobeerd.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20636 reacties
  • 27 juni 2021

Ook samen via bovenstaande link?

En als je dan bij klantvoordeel kijkt wanneer ze staan aangemeld dan zie je geen voordelen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 juni 2021

Ja via die website.

 

Helaas zie ik geen voordelen staan


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen