Skip to main content

Beste Odido,

recent ben ik overgestapt van Simyo naar jullie, mede omdat mijn vriendin al een abonnement van Odido heeft en ik daardoor recht heb op en korting en dubbele data. Zo is het ook in mijn contract verwerkt. Helaas blijkt bij aanvang van nummer overzetting vandaag, dat het niet correct is verwerkt. Ik heb geprobeerd contact te zoeken via de chatbox, maar hier waren geen adviseurs beschikbaar. Hoe kan het dat het klantvoordeel niet is verwerkt?

Met vriendelijke groet,

Jelle van Dijk 

Probleem is opgelost, ik heb al in de app een handig knopje gevonden genaamd “loop geen korting mis”. Dubbele MB is geregistreerd, ik neem aan dat de korting wordt verrekend op de factuur. 

Goedemorgen ​@JellevDijk, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat leuk dat je naar ons bent overgestapt, we heten je van harte welkom en ook op onze Community!  Fijn dat je het hebt gevonden. Houd er rekening mee dat beide abonnementen aangemeld dienen te worden voor Klantvoordeel. Dit gebeurd niet automatisch. Je kunt het altijd checken via je Mijn Odido account en indien nodig, je daar ook aanmelden. De korting zal inderdaad worden verrekend met je volgende factuur. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - we zitten voor je klaar! 

Reageer