Skip to main content
Beantwoord

Geen compleet klantvoordeel

  • 29 augustus 2021
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo,

Ik heb gister een 2de abonnement afgesloten op mijn naam (sim only)   maar ik zie de €2,50 voordeel niet   is nu €14,50.  De extra GB zie ik wel.      (Ik had al 2 abonnementen op mijn adres en met deze erbij 3)

 

Gr. Jeroen. 

 

Is nu wel zichtbaar.   Had effe tijd nodig gehad denk ik 

 

 

 

 

Beste antwoord door eric

Hoi @jeroen2210 .

Het klopt dat de IT systemen even wat tijd nodig hebben om te synchroniseren. Wordt case worden zaken in de nacht rechtgetrokken. Maar in jouw geval dus veel sneller!

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8792 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2021

Hoi @jeroen2210 .

Het klopt dat de IT systemen even wat tijd nodig hebben om te synchroniseren. Wordt case worden zaken in de nacht rechtgetrokken. Maar in jouw geval dus veel sneller!


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 31 augustus 2021

Hoi Eric.   Ik krijg nu al de factuur van september maar die staat op 14,50. 

 

Gr. Jeroen


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 september 2021

Hi @jeroen2210 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen