Goedemorgen @Rosa55552, je topics was tussen wal en ship beland, excuses! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad contact hebt gehad met een collega hierover. Diegene heeft je aanvraag in ons systeem gezet. Echter, is deze nog niet verwerkt. Je zit namelijk altijd aan een maand opzegtermijn. Je had op 28 oktober contact met mijn collega en hij heeft een maand opzegtermijn aangehouden. Ik zie dat hij vergeten is om de bevestiging naar je te versturen, vandaar dat je deze ook niet had ontvangen. Geen zorgen, ik heb zojuist de bevestiging handmatig naar je mail verstuurd. Je abonnement zal dus vanaf 28 november worden omgezet naar PrePaid, komt helemaal goed!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Dank ! Bevestiging is ontvangen. Er staat in de mail alleen dat ik bij de overgang in NL moet zijn dat gaat mij niet lukken. Ik woon al in het buitenland, is dit een probleem? En hoe eventueel op te lossen? Ik hou mijn oude sim, ik ga er vanuit dat deze dus al is aangemeld op jullie netwerk?
Vriendelijke groet
Hi @Rosa55552, yes, we raden altijd aan om de simkaart aangemeld te hebben op ons eigen Nederlandse netwerk, zodat we de omzetting succesvol kunnen garanderen. Mocht je op een buitenlands netwerk aangemeld zijn en er gaat iets fouts met de omzetting, dan zit het netwerk van de buitenlandse provider ertussen en wordt het lastig om het probleem op te lossen. Maar geen zorgen, in de praktijk blijkt dat het gewoon lukt. Zorg er alleen voor dat de simkaart die dag aangemeld is op een netwerk. Dan komt het helemaal goed!