Skip to main content

Hoe zorg ik ervoor dat ik het beloofde tegoed toch ontvang? Bij chatten via de app is er nooit een medewerker beschikbaar.

Hoi ​@Rwolf, sorry voor de latere reactie. ​@Pharwin van Odido of ​een andere moderator: kan 1 van jullie dit oppakken? Thanks!

Hoi ​@Rwolf, sorry voor de latere reactie. ​@Pharwin van Odido of ​een andere moderator: kan 1 van jullie dit oppakken? Thanks!

Beste Jason,  dank voor je reactie. Er gebeurt echter nog steeds niets. De chat werkt ook niet. Ik krijg gewoon geen contact met jullie klantenservice en hier lijkt het ook niet bepaald soepel te verlopen!

Hi ​@Rwolf, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Houd er rekening mee dat het 24 - 48 uur kan duren voordat je via deze weg een reactie kunt verwachten. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. 

Wel zo fijn als je het beltegoed ontvangt na een volledige registratie. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Reageer