Skip to main content

geen beltegoed ontvangen na registratie

• 13 December 2024
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Hoe zorg ik ervoor dat ik het beloofde tegoed toch ontvang? Bij chatten via de app is er nooit een medewerker beschikbaar.

18 december 2024

Hi ​@Rwolf, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Houd er rekening mee dat het 24 - 48 uur kan duren voordat je via deze weg een reactie kunt verwachten. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. 

Wel zo fijn als je het beltegoed ontvangt na een volledige registratie. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Rwolf, sorry voor de latere reactie. ​@Pharwin van Odido of ​een andere moderator: kan 1 van jullie dit oppakken? Thanks!

• heeft eerste post geplaatst
  • 17 december 2024
Jason van Odido schreef:

Hoi ​@Rwolf, sorry voor de latere reactie. ​@Pharwin van Odido of ​een andere moderator: kan 1 van jullie dit oppakken? Thanks!

Beste Jason,  dank voor je reactie. Er gebeurt echter nog steeds niets. De chat werkt ook niet. Ik krijg gewoon geen contact met jullie klantenservice en hier lijkt het ook niet bepaald soepel te verlopen!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@Rwolf, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Houd er rekening mee dat het 24 - 48 uur kan duren voordat je via deze weg een reactie kunt verwachten. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. 

Wel zo fijn als je het beltegoed ontvangt na een volledige registratie. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen