Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding aanmaken account


Ik wil naar de site om een account aan te maken aangezien mijn voicemail is geblokkeerd in het buitenland, terwijl ik de juiste pincode had ingevoerd. Erg vervelend, aangezien dit om mijn zakelijke nummer gaat. Nu krijg ik een foutmelding te zien als ik naar de site ga voor het aanmaken van een account: 403 Forbidden.

Hopelijk kan dit opgelost worden, want ik kan nu mijn zakelijke voicemail niet afluisteren. Ik hoor het graag. 

Beste antwoord door Cristien

@ManjaScheffers Als dit niet helpt en ook je cookies verwijderen niet helpt kan je echt beter de zakelijke service bellen omdat er op dit moment niemand is die je hier kan helpen? Of wachten tot morgen dan zijn de moderators er weer.

Hopelijk is het snel opgelost!

Bel onze Service.

 

Openingstijden

Voor Service:

  • Ma t/m vr 8 - 18 uur.
  • Zaterdag: 9 - 17.30 uur.
  • Zondag: gesloten.

 

 

Voor technische vragen:

  • Ma t/m vr: 8 - 23 uur.
  • Za/zo: 9 - 17.30 uur

 

 

telefoonnummer Odido Business Service

 

 

Ben je in het buitenland?
Bel dan ons op +316-24001200

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7981 reacties
  • 23 april 2025

Hallo ​@ManjaScheffers  Zakelijke klanten hebben hun eigen hulplijnen 

Klik hier voor hulp! 

Succes!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 april 2025

Het is niet van toepassing of ik een zakelijk nummer heb of privé, want die website werkt niet. Ook als ik via mijn privé telefoon naar die website ga, krijg ik die foutmelding. Dus ik zou graag een oplossing willen ontvangen. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7981 reacties
  • 23 april 2025
ManjaScheffers schreef:

Het is niet van toepassing of ik een zakelijk nummer heb of privé, want die website werkt niet. Ook als ik via mijn privé telefoon naar die website ga, krijg ik die foutmelding. Dus ik zou graag een oplossing willen ontvangen. 

Probeer eens een andere browser Edge of Google!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 april 2025

Ik heb Google, edge en Safari geprobeerd, maar overal krijg ik dezelfde foutmelding.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7981 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025

@ManjaScheffers Als dit niet helpt en ook je cookies verwijderen niet helpt kan je echt beter de zakelijke service bellen omdat er op dit moment niemand is die je hier kan helpen? Of wachten tot morgen dan zijn de moderators er weer.

Hopelijk is het snel opgelost!

Bel onze Service.

 

Openingstijden

Voor Service:

  • Ma t/m vr 8 - 18 uur.
  • Zaterdag: 9 - 17.30 uur.
  • Zondag: gesloten.

 

 

Voor technische vragen:

  • Ma t/m vr: 8 - 23 uur.
  • Za/zo: 9 - 17.30 uur

 

 

telefoonnummer Odido Business Service

 

 

Ben je in het buitenland?
Bel dan ons op +316-24001200


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@ManjaScheffers, van harte welkom op onze Community! Eigenlijk is onze Community alleen bedoelt voor particuliere klanten, omdat we bij hen mee kunnen kijken. Bij Zakelijk zit het net iets anders en kunnen we heel beperkt meekijken, vandaar dat we altijd zeggen om liever te bellen naar: 0800-7112. 

Ik wil toch een uitzondering voor je maken en meekijken of ik iets voor je kan betekenen. Graag wil ik meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement voor je account. Kun je je volledige (bedrijfs)naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen