Ik wil naar de site om een account aan te maken aangezien mijn voicemail is geblokkeerd in het buitenland, terwijl ik de juiste pincode had ingevoerd. Erg vervelend, aangezien dit om mijn zakelijke nummer gaat. Nu krijg ik een foutmelding te zien als ik naar de site ga voor het aanmaken van een account: 403 Forbidden.
Hopelijk kan dit opgelost worden, want ik kan nu mijn zakelijke voicemail niet afluisteren. Ik hoor het graag.
Beste antwoord door Cristien
@ManjaScheffers Als dit niet helpt en ook je cookies verwijderen niet helpt kan je echt beter de zakelijke service bellen omdat er op dit moment niemand is die je hier kan helpen? Of wachten tot morgen dan zijn de moderators er weer.
Hopelijk is het snel opgelost!
Bel onze Service.
Openingstijden
Voor Service:
Ma t/m vr 8 - 18 uur.
Zaterdag: 9 - 17.30 uur.
Zondag: gesloten.
Voor technische vragen:
Ma t/m vr: 8 - 23 uur.
Za/zo: 9 - 17.30 uur
Ben je in het buitenland? Bel dan ons op +316-24001200
Het is niet van toepassing of ik een zakelijk nummer heb of privé, want die website werkt niet. Ook als ik via mijn privé telefoon naar die website ga, krijg ik die foutmelding. Dus ik zou graag een oplossing willen ontvangen.
Het is niet van toepassing of ik een zakelijk nummer heb of privé, want die website werkt niet. Ook als ik via mijn privé telefoon naar die website ga, krijg ik die foutmelding. Dus ik zou graag een oplossing willen ontvangen.
@ManjaScheffers Als dit niet helpt en ook je cookies verwijderen niet helpt kan je echt beter de zakelijke service bellen omdat er op dit moment niemand is die je hier kan helpen? Of wachten tot morgen dan zijn de moderators er weer.
Hopelijk is het snel opgelost!
Bel onze Service.
Openingstijden
Voor Service:
Ma t/m vr 8 - 18 uur.
Zaterdag: 9 - 17.30 uur.
Zondag: gesloten.
Voor technische vragen:
Ma t/m vr: 8 - 23 uur.
Za/zo: 9 - 17.30 uur
Ben je in het buitenland? Bel dan ons op +316-24001200
Goedemorgen @ManjaScheffers, van harte welkom op onze Community! Eigenlijk is onze Community alleen bedoelt voor particuliere klanten, omdat we bij hen mee kunnen kijken. Bij Zakelijk zit het net iets anders en kunnen we heel beperkt meekijken, vandaar dat we altijd zeggen om liever te bellen naar: 0800-7112.
Ik wil toch een uitzondering voor je maken en meekijken of ik iets voor je kan betekenen. Graag wil ik meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement voor je account. Kun je je volledige (bedrijfs)naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.