Beantwoord

Fout met abonnement verlengen

  • 12 March 2024
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Hi,

Ik wou zojuist mijn telefoon abonnement verlengen met een nieuw toestel alleen ging er iets fout bij de betaling. Ik wou het een tweede keer proberen alleen kreeg ik de melding dat ik mijn abonnement al heb verlengd. Zou iemand hier mij kunnen helpen?

Groet Russell. 

icon

Beste antwoord door Russellinho 14 March 2024, 17:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Russellinho 

Heb je iets via de email ontvangen van Odido en kan je eens controleren of er iets is afgeschreven van je rekening?

Hallo @Russellinho 

Heb je iets via de email ontvangen van Odido en kan je eens controleren of er iets is afgeschreven van je rekening?

Hi, Ik heb geen email ontvangen en er is ook niks van mijn rekening afgeschreven.

Reputatie 7
Badge +15

@Russellinho 

Zou je je verlenging nog eens willen doen via Mobiel.nl of Belsimpel.nl bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Russellinho, van harte welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging én een nieuw toestel. Ik heb meteen op je postcode gezocht en ik zie dat je vandaag een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Is het nu wel helemaal gelukt? 😄

Hi Russellinho, van harte welkom op de Community! Tof dat je bij ons blijft met je verlenging én een nieuw toestel. Ik heb meteen op je postcode gezocht en ik zie dat je vandaag een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Is het nu wel helemaal gelukt? 😄

Hi, Ik denk het wel? ik heb geen bevestiging mail ontvangen van mijn betaling, maar ik heb wel een track en trace ontvangen van PostNL. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Russellinho, die is zeker goed gegaan. Je ontvangt inderdaad geen aparte mail na de betaling, alleen de bevestiging van je bestelling. Ik heb hem erbij gepakt en ik zie dat je toestel nog geen uurtje geleden is bezorgd! Heb je 'm al uitgepakt? Ik wens je er in ieder geval heel veel plezier mee! 

Hi Russellinho, die is zeker goed gegaan. Je ontvangt inderdaad geen aparte mail na de betaling, alleen de bevestiging van je bestelling. Ik heb hem erbij gepakt en ik zie dat je toestel nog geen uurtje geleden is bezorgd! Heb je 'm al uitgepakt? Ik wens je er in ieder geval heel veel plezier mee! 

Yes hij is binnen gekomen. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig en fijn om te horen! 😁

Reageer