Skip to main content

Goedemiddag,

Mogelijk is mijn vraag al eerder geweest maar zijn de extra’s gratis erbij? Of komt dit op de abonnementskosten erbij. Zie namelijk wel maand prijzen erbij staan. Zit niet op een extra verbintenis te wachten namelijk.

Dank.

Hallo @ACtje57, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Of je betaalt voor de Extra's is afhankelijk van welk abonnement je hebt.  Bij Unlimited Plus en Unlimited Premium krijg je punten. Die kan je verzilveren voor Extra’s bij je abonnement. Bij Unlimited Plus krijg je 1 punt om aan een Extra te besteden. Bij Unlimited Premium zelfs 3 punten. Je kan elke maand een andere Extra kiezen, zonder kosten. Wil je Extra’s en heb je geen punten? Dan kun je deze dus kopen via je Mijn Odido account! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Pharwin,

Dank voor reageren. Begrijp jouw uitleg maar wil graag weten of als ik bij Premium Deezer erbij neemt dit dan in de maandprijs van €37,50 inbegrepen is. Ofwel zit de gekozen extra ‘gratis’ erbij.

Arie

Deezer staat er gewoon bij!

Dank voor reageren Eric. Dus in de premiumprijs inbegrepen? Totaal €37,50 inclusief dezeer dus.

Arie

Elk type add on kent een bepaalde waarde. Je kunt dan punten inzetten of bijbetalen. Ik heb zelf een plus abonnement,  met 1 extra punt en moet dan bijvoorbeeld bij Videoland wat bijbetalen als ik het uitgebreide pakket wil. Dat zal bij Deezer ook het geval zijn, je hebt bijvoorbeeld ook een familie pakket.

Als je inlogt op je my-odido kun je bij jouw premium unlimited precies de voorwaarden en kosten zien. 

Reageer