Goedemiddag,
Mogelijk is mijn vraag al eerder geweest maar zijn de extra’s gratis erbij? Of komt dit op de abonnementskosten erbij. Zie namelijk wel maand prijzen erbij staan. Zit niet op een extra verbintenis te wachten namelijk.
Dank.
Goedemiddag,
Mogelijk is mijn vraag al eerder geweest maar zijn de extra’s gratis erbij? Of komt dit op de abonnementskosten erbij. Zie namelijk wel maand prijzen erbij staan. Zit niet op een extra verbintenis te wachten namelijk.
Dank.
Hallo
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Pharwin,
Dank voor reageren. Begrijp jouw uitleg maar wil graag weten of als ik bij Premium Deezer erbij neemt dit dan in de maandprijs van €37,50 inbegrepen is. Ofwel zit de gekozen extra ‘gratis’ erbij.
Arie
Deezer staat er gewoon bij!
Dank voor reageren Eric. Dus in de premiumprijs inbegrepen? Totaal €37,50 inclusief dezeer dus.
Arie
Elk type add on kent een bepaalde waarde. Je kunt dan punten inzetten of bijbetalen. Ik heb zelf een plus abonnement, met 1 extra punt en moet dan bijvoorbeeld bij Videoland wat bijbetalen als ik het uitgebreide pakket wil. Dat zal bij Deezer ook het geval zijn, je hebt bijvoorbeeld ook een familie pakket.
Als je inlogt op je my-odido kun je bij jouw premium unlimited precies de voorwaarden en kosten zien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.