Skip to main content
Beantwoord

extra gb aanvuller kopen lukt niet

  • 22 July 2024
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Ik probeer online en in de app een gb aanvuller te kopen ivm mijn vakantie. Maar ik kan als ik ben ingelogd nergens vinden waar dat moet. En als ik dan via google bij de website kom om aan te vullen is de pagina ineens niet te bereiken.

Odido is echt niet fijn. Binnenkort maar eens overstappen. Altijd gedoe als er iets geregeld moet worden.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vakantiezonderextradata 

In welke land ben je op vakantie en heb je geen optie gekregen om data te kopen nadat je bundel op was?

https://www.odido.nl/gb-aanvuller

Die link werkt niet. Dan krijg ik te horen dat ik te vaak ben omgeleid... Ik ben nu in spanje. Ga morgen naar portugal en dan via Spanje en frankrijk weer terug.

Ik heb inderdaad ook geen optie gekregen om extra data te kopen. Dat kreeg ik normaal wel bij t-mobile.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Vakantiezonderextradata (leuke naam haha), welkom op onze Community! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***5410, klopt dat? Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account en de reden dat je nog geen nieuwe MB-aanvuller kunt aanschaffen, heeft te maken met dat nu nog voldoende tegoed hebt. Je hebt op dit moment nog 1.886 MB over van 2.000 MB, vandaar dat je de SMS ook nog niet hebt ontvangen. Krijg je dat ook te zien in de app? Maak je wel gebruik van het juiste account? Als ik in je account kijk, zie ik dat je voor het laatst bent ingelogd 28-12-2023. Dat is met het e-mailadres dat in je profiel staat, alleen voor de @ staat nog een +1. Is dat ook het e-mailadres waarmee je inlogt? Ik kan eventueel alles voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles even opnieuw koppelt. Daarna zou het goed moeten gaan! 

Hoi!

 

Bedankt voor je antwoord. Mijn telefoonnummer eindigt idd op die cijfers. Gelukkig heb ik nog genoeg mb. Ik logde inderdaad niet met dat emailadres in, zou mijn account aan het goede emailadres (zonder de +1) gekoppeld kunnen worden? 

 

Groet Maartje

@Pharwin van Odido ik ben nu ingelogd met het andere emailadres en kan alles weer inzien en zonodig wijzigen! 

Reputatie 6
Badge +7

@Vakantiezonderextradata Ah, top! Wou je nog dat het aangepast wordt? Het zou wel kunnen, maar dan zal ik je huidige account moeten verwijderen en zul je via onze website een nieuw account moeten aanmaken. Of je kunt alles via je huidige account regelen. Laat maar weten wat je zou willen! 😄

@Vakantiezonderextradata Ah, top! Wou je nog dat het aangepast wordt? Het zou wel kunnen, maar dan zal ik je huidige account moeten verwijderen en zul je via onze website een nieuw account moeten aanmaken. Of je kunt alles via je huidige account regelen. Laat maar weten wat je zou willen! 😄

 

Nee het is goed zo. Bedankt!

Reputatie 6
Badge +7

Helemaal goed, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie vakantie gewenst! 😄

Reageer