Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb een esim besteld en de qr code gescand maar hij doet het niet.. er blijft staan geen service en ik krijg ook het volgende te zien:

Hoi Chantal, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je inmiddels geholpen heeft om je eSIM te activeren. Is alles helemaal gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Chantal, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je inmiddels geholpen heeft om je eSIM te activeren. Is alles helemaal gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Marciano, klopt, ik heb gister met Christel gebeld en ze heeft mij goed geholpen! De esim doet het gelukkig! 

Hi Chantal, fijn dat Christel je hier goed mee heeft geholpen en dat alles werkt. Bedankt voor het laten weten en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 

Goedemorgen,

wij zijn overgestapt naar Odido voor de esim. Echter blijkt nu dat de Apple Watch 8 MNP43NF/A volgens jullie klantenservice geen esim ondersteund daar heb ik wel mijn twijfels over klopt dit? Welke opties zijn er om de telefoon thuis te laten en wel bereikbaar te zijn op de Apple Watch?

Hi @DeniseR1987, welkom op de Community en gaaf dat je de Apple Watch 8 gebruikt! Ik heb het direct voor je nagekeken en ik dit modelnummer is inderdaad niet geschikt voor gebruik in Europa. Deze Watches gebruiken andere software en frequentiebanden, en zijn niet getest of goedgekeurd voor Multisim op ons netwerk. Ik had je graag beter nieuws gegeven, maar ik hoop dat je hiermee in ieder geval duidelijkheid hebt over je Watch!

Reageer