Skip to main content
Beantwoord

eSIM niet gekregen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hi, ik heb vandaag mijn toestel gekregen alleen kan ik nergens de eSim vinden. Heb overal bij mijn mail gekeken maar kan helaas niks vinden. Hebben jullie enige idee waar ik dat misschien kan vinden? 

Beste antwoord door YamaZ

Laat ook maar het is mij gelukt

Bekijk origineel

11 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

hallo totale slimme kind hier
dat is normaal

hier 

Alles over de eSIM | Odido community

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

Ik heb de qr-code niet gekregen

Alles over de eSIM | Odido community

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

heb je de doos open gamaakt van de toestel

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

want daar in zit meestal de qr code (ik weet het niet)

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 februari 2025

ja

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 februari 2025

Nee daar zat hij niet in. Volgens mij moet het op m'n mail zitten alleen kan ik het gewoon niet vinden

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

wat raar

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025

Laat ook maar het is mij gelukt

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

Hoe dan ik kan dan de volgende keer een klant de zelfde probleem helpen 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 maart 2025

Ik heb vorige maand een bestelling gedaan van telefoon met esim, ik heb alleen geen esim gekregen. Geen QR code. Niet in de doos, op de post of in de mail. En vandaag is hij overgegaan dus heb nu geen internet en ben niet bereikbaar, omdat ik dus nu op m'n esim zou moeten zitten. Is het mogelijk een qr code via de mail te krijgen?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Saskia Tel, van harte welkom op de Community en leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ook bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct meegekeken om een eSIM voor je te bestellen en ik zie dat je vrijdag mijn collega Anouk hebt gesproken en dat zij een eSIM voor je heeft besteld. Is het gelukt om deze te activeren via Mijn Odido? Mocht het niet lukken omdat je geen toegang hebt tot Mijn Odido, dan moet ik je vragen de eSIM te laten activeren in 1 van onze Shops. Dit vanwege strenge regels m.b.t. het activeren van nieuwe simkaarten. Ik hoor graag van je of het is gelukt! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen