Hallo @gerardvh, van harte welkom op onze Community! Wat jammer dat je toestel niet meer gerepareerd kan worden. Goede keus om een nieuw toestel te halen en zeer begrijpelijk dat je dan een nieuwe eSIM wilt hebben. Deze kan ik voor je bestellen, maar aangezien je niet kunt inloggen heeft het niet veel zin. Als ik een nieuwe eSIM voor je bestel, zal de QR-code worden klaargezet in je Mijn Odido account en ik kan deze op geen andere manier met je delen, sorry! Wat je nu het beste kunt doen, is even langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels. Mijn collega's kunnen op vertoon van je legitimatiebewijs direct een nieuwe eSIM voor je koppelen en activeren op je nieuwe toestel.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Hoi Pharwin, ik zit in het buitenland (VS), dus dat is wel echt een probleem. Kun je met me meedenken over een andere oplossing?
Handig, ook, dat deze vraag nu als “beantwoord” is gemarkeerd… ‘t Lijkt me dat ik dat bepaal...
Vanwege social engineering hacks is het verschaffen van een (e)sim niet zomaar mogelijk. Je kunt wel de klantenservice vragen om een nieuwe fysieke simkaart naar je huisadres te laten versturen en deze dan door vriend/familie te laten doorsturen.
Wordt daarmee mijn oude eSIM ongeldig? Want als ik toch nog een mogelijkheid vind om de telefoon te laten repareren is dat uiteindelijk de betere oplossing denk ik.
Het is 't een of 't ander...