Beantwoord

eSIM activeren niet mogelijk

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Ik heb een nieuwe eSim aangevraagd online. Ik heb de qr code kunnen scannen. Maar bij het activeren van de eSim krijg ik de meldinf dat de pagina op slot zit. Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 3 April 2024, 12:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jan, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik ben direct ingelogd op je Mijn Odido-account en ik zie inderdaad je eSIM voor je klaarstaan. Als ik op activeren klik kom ik in het scherm waarbij je moet aangeven of je je huidige simkaart nog in je bezit hebt en dat we je een verificatiecode per SMS sturen. Kom je wel op deze pagina uit en ontvang je de SMS wel? of krijg je na de code pas de pagina op slot melding? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi! Nee als ik op de knop van de foto hierboven klik op mijn account kom ik gelijk uit op de pagina die op slot is. Ik krijg nergens de vraag of mijn huidige sim nog actief is (Dat is overigens wel het geval). 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jan, bedankt voor de terugkoppeling en je screenshot - duidelijk! Verder kan ik eigenlijk niet meekijken, omdat je een zakelijk abonnement hebt. Ik hoopte je te kunnen helpen met je eSIM, maar aangezien de pagina op slot zit, moet ik je vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800-7112 of via een van deze kanalen. Ik weet zeker dat zij je hierbij kunnen helpen of waar nodig kunnen doorverbinden naar de juiste contactpersoon. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer