Skip to main content

Hoi Odido,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd (verlenging gaat in in februari 2025) en heb gekozen voor een eSIM omdat ik een hele oude fysieke Tele2-simkaart heb. Deze week kwam de brief binnen met de QR-code en hierin stond dat ik de eSIM direct kon activeren.

Ik heb hem toe kunnen voegen aan mijn iPhone, maar er wordt vermeld dat ik de eSIM eerst moet activeren in Mijn Odido. Hier meerdere keren gekeken, maar ik heb geen knop om dit te doen en de Instellingen laten nog mijn huidige 3-in-1 simkaart zien.

Kan ik de eSIM nu wel of niet activeren? Moet ik wachten tot februari? Dit is niet duidelijk op te maken vanuit de brief. Ik wilde dit graag checken aangezien mijn man binnenkort ook een eSIM krijgt.

Bedankt!!

Hoi KFaus, van harte welkom op de Community en gaaf dat je bij ons blijft met je verlenging, en dit keer met een eSIM! Je nieuwe abonnement start inderdaad op 13 februari en vanaf die datum kan je je nieuwe eSIM activeren en gebruiken. Tot die tijd maak je nog gebruik van je fysieke oud-Tele2 simkaart! 😊

Reageer