Skip to main content

Hoi,

 

Mijn (mobiel) abbonnement is vandaag ingegaan maar ik ben helaas de e-sim qr code kwijtgeraakt en op de mijn odido app staat alleen mijn internet+tv abbo informatie en (nog) helemaal niets over een mobiel abbonnement. Ik kan op de website niet inloggen want mijn de verificatie-code gaat naar mijn overgezette maar nog niet actieve nummer.

 

Kunnen jullie iets voor me doen, ik heb mijn profiel aangevuld met hopelijk alle informatie die jullie nodig hebben. Anders hoor ik het graag.

 

Bij voorbaat dank

Geen paniek, alles werkt naar behoren en dit topic mag daarom weg of een slotje of print het uit en hang het op.

 

Bedankt :D


Hoi Netizen, haha superfijn om te lezen dat alles inmiddels naar behoren werkt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en alvast een hele fijne jaarwisseling! 😄


Reageer