Beantwoord

eSIM aanvragen voor nieuwe telefoon niet mogelijk

  • 3 April 2024
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone echter kan ik geen eSim aanvragen. Graag zou ik deze z.s.m. willen kunnen aanvragen. De vorige keer was dit ook al een heel gedoe, uiteindelijk ben ik toen naar de winkel moeten komen. Dit ben ik nu echter niet van plan, ik zou graag een nieuwe eSim per mail willen ontvangen zodat ik weer mobiel bereikbaar ben.

icon

Beste antwoord door iheijthuisen 4 April 2024, 14:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @iheijthuisen, welkom op onze Community, ik help je graag aan een nieuwe eSIM! Allereerst, gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Het klopt dat je op dit moment niet zelf een eSIM kunt aanvragen. Dat heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden die momenteel nog steeds aan de gang zijn. Excuses voor het ongemak. Geen zorgen, ik kan een nieuwe eSIM voor je aanvragen. Deze zal dan binnen een half uurtje voor je klaar komen te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je de QR-code scannen met je nieuwe telefoon. Daarna dien je deze nog zelf even te activeren en dat kan ook heel gemakkelijk via je account. Om er zeker van te zijn, gaat het om het nummer dat eindigt op ****6542 en heb je ook toegang tot je Mijn Odido account? 

Laat het maar gerust weten! 😄

Hallo @iheijthuisen, welkom op onze Community, ik help je graag aan een nieuwe eSIM! Allereerst, gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Het klopt dat je op dit moment niet zelf een eSIM kunt aanvragen. Dat heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden die momenteel nog steeds aan de gang zijn. Excuses voor het ongemak. Geen zorgen, ik kan een nieuwe eSIM voor je aanvragen. Deze zal dan binnen een half uurtje voor je klaar komen te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je de QR-code scannen met je nieuwe telefoon. Daarna dien je deze nog zelf even te activeren en dat kan ook heel gemakkelijk via je account. Om er zeker van te zijn, gaat het om het nummer dat eindigt op ****6542 en heb je ook toegang tot je Mijn Odido account? 

Laat het maar gerust weten! 😄

Jazeker, dat is het nummer. Bedankt voor je hulp!!

Hallo @iheijthuisen, welkom op onze Community, ik help je graag aan een nieuwe eSIM! Allereerst, gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Het klopt dat je op dit moment niet zelf een eSIM kunt aanvragen. Dat heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden die momenteel nog steeds aan de gang zijn. Excuses voor het ongemak. Geen zorgen, ik kan een nieuwe eSIM voor je aanvragen. Deze zal dan binnen een half uurtje voor je klaar komen te staan in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Daar kun je de QR-code scannen met je nieuwe telefoon. Daarna dien je deze nog zelf even te activeren en dat kan ook heel gemakkelijk via je account. Om er zeker van te zijn, gaat het om het nummer dat eindigt op ****6542 en heb je ook toegang tot je Mijn Odido account? 

Laat het maar gerust weten! 😄

Beste Pharwin, dat is inderdaad mijn nummer. Ik heb ook toegang tot Mijn Odido dus ik hoor graag wanneer ik mijn nieuwe eSim kan gaan instellen. Hopelijk lukt dit vandaag nog zodat ik goed bereikbaar ben

Reputatie 6
Badge +6

@iheijthuisen vandaag gaat zeker lukken hoor! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je bestelt. Deze zal binnen een half uurtje voor je klaarstaan in je account. De activatie kun je zelf voltooien, zodat je straks weer goed bereikbaar bent! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!  

@iheijthuisen vandaag gaat zeker lukken hoor! Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je bestelt. Deze zal binnen een half uurtje voor je klaarstaan in je account. De activatie kun je zelf voltooien, zodat je straks weer goed bereikbaar bent! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!  

Helemaal top, het is geregeld. Bedankt voor de hulp.

Reputatie 6
Badge +6

@iheijthuisen Superfijn dat het is gelukt en dat je weer bereikbaar bent, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊

Reageer